Με θεματικές και διαφημιστικές καταχωρήσεις σε ενημερωτικές διαδικτυακές σελίδες μέσων με μεγάλη επισκεψιμότητα, που αφορούσαν όλες τις περιφερειακές ενότητες της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης, ολοκληρώθηκε η καμπάνια για την προβολή της περιφέρειας ΑΜ-Θ στο διαδίκτυο, με ιδιαίτερη στόχευση την αγορά της Κωνσταντινούπολης.
Οι επισκέπτες της τουριστικής σελίδα της ΠΑΜ-Θ στην ηλεκτρονική διεύθυνση, www.emtgreece.com, στην μεταφρασμένη στα τουρκικά έκδοση της, έφθασαν τον αριθμό του 1,3 εκατομμυρίων τον μήνα, ως αποτέλεσμα της διαφημιστικής αυτής πρωτοβουλίας.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπεύθυνου περιφερειακού συμβούλου για τον τουρισμό Μιχάλη Αμοιρίδη, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, οι Τούρκοι προτιμούν την Ανατολική Μακεδονία και την Θράκη, και τους 12 μήνες του χρόνου. «Είναι μία πηγή προέλευσης επισκεπτών για την οποία το 2017 θα εντείνουμε τις δράσεις προβολής και προσέγγισης. Άξονας, οι πολύπλευρες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να απολαύσει και τις τέσσερις εποχές με σκοπό την ενδυνάμωση της δωδεκάμηνης επισκεψιμότητας τους», τόνισε ο Μιχάλης Αμοιρίδης.
Η περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης έχει πάρει πρωτοβουλίες για την δυνατότητα χορήγησης βίζας 72 ωρών σε Τούρκους υπηκόους που επισκέπτονται την χώρα μας, καθώς και για την χρηματοδότηση δημιουργίας επιπλέον λωρίδων εισόδου ΙΧ οχημάτων στην Ελλάδα, στον συνοριακό σταθμό των Κήπων του Έβρου.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι ο συνοριακός σταθμός Καστανιών στον Βόρειο Έβρο, πύλη εισόδου στην Ελλάδα από την πλευρά της Αδριανούπολης, αυτή την εποχή ανακατασκευάζεται και βελτιώνεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης που έχει και την κατά νόμο ευθύνη για τις κτιριακές εγκαταστάσεις, προκειμένου να αυξηθεί η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς εισερχόμενους τουρίστες και ταξιδιώτες με προορισμό την Τουρκία.
Πηγή