Η ομορφιά είναι κάτι που απασχολούσε, απασχολεί και πάντα θα απασχολεί τις γυναίκες. Έχουν βρεθεί πούδρες και αλοιφές σε αιγυπτιακούς τάφους, αρχαίες ελληνικές συνταγές για ελιξίρια ομορφιάς και μέχρι σήμερα, η επιστήμη προσπαθεί να σταματήσει το χρόνο αλλά και να δώσει χρώμα στα πρόσωπά μας. Όσο περισσότερο λοιπόν οι γυναίκες ενδιαφέρονται για την ομορφιά και την εμφάνισή τους, οι εταιρίες δημιουργούν ολοένα και περισσότερα προϊόντα και αυτό -ασφαλώς- δεν είναι φαινόμενο της σύγχρονης εποχής.
Τα προϊόντα ομορφιάς υπήρχαν σχεδόν πάντα ωστόσο, η προώθησή τους γινόταν από… στόμα σε στόμα. Όταν όμως οι εφημερίδες και ο τύπος γενικά, έγιναν καθημερινή συνήθεια η προώθηση των προϊόντων πήρε άλλη μορφή και αυτή τη μορφή θα δούμε σήμερα. Βλέπεις, στο Ελληνικό Λογοτεχνικό και Ιστορικό Αρχείο (ΕΛΙΑ) του Μορφωτικού Ιδρύματος της Εθνικής Τραπέζης (ΜΙΕΤ), σώζονται έντυπες διαφημίσεις από το 1930 ως και τα τέλη του 1960.
Ανάμεσά τους είδαμε Ελληνικές και ξένες μάρκες που δεν υπάρχουν πια, είδαμε μάρκες που ακόμα προωθούν τα ίδια προϊόντα και ανακαλύψαμε πως προσέγγιζαν το γυναικείο κοινό οι εταιρίες. Φυσικά δεν μπορούσαμε να διαλέξουμε μόνο μία γι᾽αυτό συγκεντρώσαμε… 20!
20 Ελληνικές διαφημίσεις από το 1936 ως το 1965 για κρέμες, πούδρες, μακιγιάζ, αρώματα, σαμπουάν και βαφές που μας ενθουσίασαν, μας έκαναν να νοσταλγήσουμε άλλες εποχές, μας θύμισαν πως μερικά προϊόντα αντέχουν πραγματικά πολύ στον χρόνο και μας απέδειξαν πως οι γυναίκες κάθε δεκαετίας και κάθε εποχής θέλουν ένα πράγμα: να είναι όμορφες.
Διάβασε ακόμα: #TBT Η δημοφιλέστερη μέθοδος ισιώματος μαλλιών το 1964 ήταν ΠΟΛΥ επικίνδυνη
Πηγή