Τα social media και κυρίως το TikTok και το Instagram δημιουργούν νέες τάσεις για τα πάντα, από μόδα, ομορφιά και διακόσμηση, μέχρι ταξίδια, φαγητό και ποτό ενώ δίνουν έμπνευση.
Κάθε λίγο, μια νέα «τρέλα» κατακλύζει το Διαδίκτυο με τους χρήστες να σπεύδουν να τη δοκιμάσουν αμέσως και να την ποστάρουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό την προβολή, τα likes αλλά και να την κάνουν viral.
Σε αυτά τα νέα food & drink trends συγκαταλέγεται και το περίφημο ρόφημα ζεστής σοκολάτας του «Glace by Noglu», που βρίσκεται στην καρδιά της Νέας Υόρκης και ξετρελαίνει τους Νεοϋορκέζους.
Ουρές χιλιομέτρων για μια ζεστή σοκολάτα
Το ζεστό ρόφημα είναι, μάλιστα, τόσο ιδιαίτερο που κάνει τους ανθρώπους, ντόπιους και τουρίστες, να σχηματίζουν ουρές χιλιομέτρων έξω από το δημοφιλές παγωτατζίδικο του Upper East Side, παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν αυτές τις ημέρες του χειμώνα.
Μάλιστα, οι περισσότεροι κάθονται υπομονετικά στην ουρά περιμένοντας έως και μία ώρα για την πολυπόθητη, αχνιστή κούπα με την γλυκιά, λαχταριστή σοκολάτα με τις πολλές και διάφορες γεύσεις.
Πόσο κοστίζει, τι περιέχει η viral σοκολάτα του TikTok
Το περασμένο Σάββατο, το κατάστημα πούλησε έως και 1.200 ζεστές σοκολάτες, οι οποίες κοστίζουν πάνω από 10 δολάρια και διατίθενται σε γεύσεις όπως s’mores, crème brûlée, μέντα και cookies ‘n’ cream, σημειώνοντας ρεκόρ, σύμφωνα με τη New York Post.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τροφοδοτούν τη δημοτικότητα αυτού του Instagrammable ροφήματος. Στο TikTok, το hashtag #glacebynoglu έχει περισσότερες από 185 χιλιάδες προβολές με χιλιάδες βίντεο, likes, προβολές και σχόλια.
Το ζεστό ρόφημα προστέθηκε αρχικά στο μενού του ice cream shop τον Νοέμβριο ως εποχιακό για να μείνει το κατάστημα ανοιχτό κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
«Καθώς άρχισε να κάνει πιο πολύ κρύο, οι πωλήσεις μας άρχισαν να πέφτουν. Σκέφτηκα: Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε που θα μας δώσει αρκετή δουλειά ώστε να περάσουμε τον χειμώνα; Καταλήξαμε στη ζεστή σοκολάτα», είπε ο ιδιοκτήτης Sasha Zabar, ο 32χρονος γιος του «βασιλιά» των τροφίμων Eli Zabar. «Πάντα είχαμε τη μαρέγκα σαν επικάλυψη. Είχα αυτή την ιδέα να αλλάξω λίγο τη συνταγή και να την βάλω στο χείλος του κύπελου».
Το αποτέλεσμα είναι ένα χαρακτηριστικό «αφράτο marshmallow» που εφαρμόζεται στο χείλος του κύπελου με ένα κορνέ και στη συνέχεια καίγεται με ένα φλόγιστρο για να σχηματίσει έναν παχύ, ζαχαρούχο στεφάνι.
Στη συνέχεια, το σκεύος γεμίζεται με σπιτικό κακάο με 56% μαύρη σοκολάτα και συμπληρώνεται με σπιτική σαντιγί, θρυμματισμένα ζαχαρωτά, μπισκότα και άλλα υλικά, ανάλογα με τη γεύση που επιθυμεί ο εκάστοτε πελάτης. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν να προσθέσουν στο ρόφημά τους μια μπάλα παγωτό.
Πηγή