Τετάρτη , 15 Ιανουάριος 2025

Πλήρωσε 110 δολάρια για room service σε πολυτελές ξενοδοχείο και του έφεραν αυτό -Έπαθε σοκ [εικόνα]

Ένας επισκέπτης σε πολυτελές ξενοδοχείο έγινε έξαλλος αφού έλαβε ένα «φρικτό» γεύμα, το οποίο παραδόθηκε σε φθηνά δοχεία με υψηλή τιμή και υποχρεωτικό φιλοδώρημα.

«Αυτό είναι που ονομάζουν “υπηρεσία δωματίου” με κόστος 110 δολάρια…» ξέσπασε ένας συχνός ταξιδιώτης στο Reddit, δημοσιεύοντας από το δωμάτιό του στο JW Marriott στην Ιντιανάπολις.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παραγγελία σε πολυτελές ξενοδοχείο και το room service

Μια φωτογραφία που συνοδεύει την ανάρτηση δείχνει δύο «ταλαιπωρημένα» μπέργκερ με πατάτες σε βιοδιασπώμενα δοχεία φαγητού, μαζί με δύο κουτάκια μπύρας.

Βρίσκονται πάνω σε ένα τραπεζάκι σαλονιού, πλαισιωμένα από μικρές συσκευασίες με σος και σάλτσες, θυμίζοντας περισσότερο μια street food παραγγελία παρά μια πολυτελή εμπειρία σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων.

«Τα ξενοδοχεία πρέπει είτε να επαναφέρουν την υπηρεσία δωματίου είτε να σταματήσουν να αποκαλούν την παράδοση “υπηρεσία δωματίου”», ξέσπασε ο χρήστης του Reddit @JakeRM1, σημειώνοντας ότι είχε ήδη προστεθεί φιλοδώρημα 22% και χρέωση παράδοσης 5 δολάρια. «Είναι παραπλανητικό, και γι’ αυτό που υποτίθεται ότι είναι μια premium μάρκα, φρικτό».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανάρτηση, γεμάτη αγανάκτηση, τράβηξε την προσοχή του View From The Wing, ενός δημοφιλούς ιστολογίου του κλάδου, όπου ο ειδικός στα ταξίδια Γκάρι Λεφ συζήτησε τις παροχές που κάποτε θεωρούνταν στάνταρ σε ξενοδοχεία πολυτελείας.

«Η σωστή υπηρεσία δωματίου πεθαίνει, και αυτό είναι τραγικό», δήλωσε ο Λεφ. «Τα ξενοδοχεία έχουν μειώσει τις παροχές συνολικά, συμπεριλαμβανομένων βασικών υπηρεσιών, όπως η καθαριότητα, οπότε δεν με εκπλήσσει καθόλου που η υπηρεσία δωματίου υποβαθμίζεται ή καταργείται».

«Αλλά τότε, ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα ξενοδοχείο και ένα Airbnb, εκτός από τις χρεώσεις καθαρισμού;», αναρωτήθηκε.

Το γεύμα που έλαβε στο δωμάτιο
Το γεύμα που έλαβε στο δωμάτιο /Φωτογραφία: Reddit

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλοι συχνοί ταξιδιώτες μπήκαν γρήγορα στη συζήτηση, εκφράζοντας τις δικές τους απογοητεύσεις από τις παροχές τα τελευταία χρόνια.

«Δεν με εκπλήσσει, η υπηρεσία δωματίου στο JW Marriott στο Λας Βέγκας ήταν εξίσου κακή», απάντησε ένας χρήστης του Reddit στην αρχική ανάρτηση στο subreddit της Marriott. «Έχω φάει καλύτερο φαγητό σε σχολική καντίνα, αλλά αφού εξακολουθούν να βγάζουν κέρδη, γιατί να το αλλάξουν;».

«Το αγαπημένο μου είναι τα ξενοδοχεία που έχουν πινακίδες που λένε ότι αφαίρεσαν τα πλαστικά είδη μιας χρήσης για περιβαλλοντικούς λόγους, αλλά μετά σου φέρνουν συσκευασμένα με πλήθος πλαστικών μιας χρήσης. Συμφωνώ απόλυτα ότι αυτή η πρακτική του takeout που παρουσιάζεται ως υπηρεσία δωματίου πρέπει να σταματήσει», συνέχισε.

Δωμάτιο ξενοδοχείου
Δωμάτιο ξενοδοχείου /Φωτογραφία: Unsplash

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αυτό είναι παραγγελία που θυμίζει φαγητό για ασθενείς σε νοσοκομείο», πρόσθεσε κάποιος άλλος.

Ο δυσαρεστημένος επισκέπτης ενημέρωσε αργότερα ότι ο διευθυντής έδειξε «ενσυναίσθηση» μετά την υποβολή του παραπόνου του, προσφέροντας έκπτωση 50% στη σκανδαλωδώς ακριβή παραγγελία.

Ο απογοητευμένος επισκέπτης έδωσε την τελική του αξιολόγηση για το γεύμα, λέγοντας ότι το φαγητό «ήταν χάλια», ότι τα μπέργκερ ήταν υπερβολικά ψημένα και ότι οι πατάτες ήταν πολύ μαλακές. Και στις δύο παραγγελίες φέρεται να έλειπαν αντικείμενα που είχαν ζητηθεί.


Πηγή