Η Chiara Ferragni είναι μία από τις πιο αγαπημένες προσωπικότητες σε ό, τις αφορά τον Τύπο και τα Social Media. Το 2009, όταν ακόμα ζούσε στο Μιλάνο, ξεκίνησε το lifestyle blog της, το The Blonde Salad. Έγινε αμέσως σημείο αναφοράς για κάθε Fashionista, χάρη στο μοναδικό στιλ και την αισθητική της για τη μόδα. Ακούγοντας τη διαίσθησή της, η Chiara μετέτρεψε την προσωπική της ζωή σε style blog, αναμειγνύοντας όλα τα συστατικά του ανεπιτήδευτα cool look της. Εννέα χρόνια αργότερα, πάνω από 11 εκατομμύρια fans σε όλον τον κόσμο ακολουθούν την Ιταλίδα Διεθνή Influencer στο πάθος της για τη Μόδα, στις περιπέτειες και στο ταξίδι της.
Φοιτήτρια νομικής με καταγωγή από την Κρεμόνα, έκανε το χόμπι της καριέρα, γνωρίζοντας επιτυχία μέσα από το γούστο και την αισθητική της. Σταρ του Instagram και από τις πιο αγαπημένες προσωπικότητες, εκπροσωπεί εκείνη τη γενιά που πιστεύει ότι όλα είναι εφικτά και χρησιμοποιεί τα Social Media για να εκφράσει αυτό που είναι, αυτό που θέλει.
Το 2013, η Chiara Ferragni ίδρυσε το TBS Crew (The Blonde Salad Crew) διευρύνοντας το όραμά της και μετατρέποντας το blog της σε ένα ευρείας κλίμακας outlet, με περισσότερες από 600.000 επισκέψεις τον μήνα και μια πλατφόρμα e-shop.
Η επιτομή της Μόδας. Η Chiara έκανε το βλέμμα της, σήμα-κατατεθέν της: ένα ζευγάρι σπιρτόζικα μπλε μάτια, πλαισιωμένα από μακριές, κομψές μαύρες βλεφαρίδες, έγινε η υπογραφή της συλλογής παπουτσιών της.
Λίγο καιρό μετά, ήρθε και το e-shop Chiara Ferragni Collection, μέσα από το οποίο διανέμεται η συλλογή της. Σήμερα, τα προϊόντα της μάρκας διατίθενται από πάνω από 300 λιανοπωλητές, από τη Νέα Υόρκη μέχρι το Παρίσι, ενώ τον Σεπτέμβριο του 2017, εγκαινιάστηκαν τα τρία πρώτα κύρια καταστήματα στο Μιλάνο, τη Σαγκάη και την Τσενγκντού. Στα εγκαίνια στο Μιλάνο, παρευρέθησαν πάνω από 4.000 θαυμαστές που θέλησαν να γνωρίσουν την Chiara αυτοπροσώπως.
Στην ομάδα της περιλαμβάνεται και η μικρότερη αδερφή της Valentina Ferragni, η οποία, με πάνω από 1,6 Εκατομμύρια followers, έχει φωτογραφηθεί με την Chiara σε πολλές περιστάσεις.
Ευφυής επιχειρηματίας και χαρισματική στην ηγεσία, η Chiara Ferragni έγινε, όπως ήταν αναμενόμενο, CEO της εταιρείας της το 2017, ενώ την ίδια χρονιά χαρακτηρίστηκε ως “Η Πιο Ισχυρή Influencer Μόδας” από το αμερικανικό περιοδικό Forbes. Η εμπειρία της στα Social Media, σε συνδυασμό με το ταλέντο της στην Επικοινωνία και τη Δημόσια Εικόνα, τράβηξε το ενδιαφέρον του ακαδημαϊκού κόσμου, καθώς αποτέλεσε δύο φορές case study στο Χάρβαρντ. Χάρη στην επιτυχία της, έγινε παράδειγμα προς προβολή, πρότυπο προς μίμηση.
Με ευρωπαϊκό στιλ και νοοτροπία, Ιταλίδα εκ γεννετής και στην καρδιά, και στο Λος Άντζελες κατ’ επιλογή, η Chiara Ferragni, που τώρα περιμένει το πρώτο της παιδί είναι μια προσωπικότητα πολυαγαπημένη. Αυτήν ακριβώς την ποικιλομορφία θα εκφράσει από κοινού με τη Lancôme, τόσο στα Social Media αλλά φυσικά, και μέσα από πολλές άλλες ενέργειες μέσα στη χρονιά. «Είμαι απίστευτα ενθουσιασμένη για τη μοναδική αυτή συνεργασία με τη Lancôme. Αγαπώ τη μάρκα από όταν ήμουν μικρή και ζούσα στην Κρεμόνα. Το Trésor είναι το άρωμα των εφηβικών μου χρόνων. Σέβομαι και ασπάζομαι τις αξίες και την ιστορία της μάρκας. Πρεσβεύει το ιδανικό της ομορφιάς εκείνης που λειτουργεί σαν δίαυλος ευτυχίας -κι αυτό ακριβώς είναι και το δικό μου μάντρα. Νοιώθω περήφανη που, μέσα από τα εγχειρήματα και την επιρροή μου, η Lancôme μου εμπιστεύτηκε τον ρόλο της Μούσας», εξηγεί η Chiara Ferragni.
Η Francoise Lehmann, Γενική Διευθύντρια της Lancôme International, προσθέτει: “Η συνεργασία μας με την Chiara Ferragni συμβολίζει τη θέλησή μας να εμπνεύσουμε τις νέες γυναίκες, με πρότυπα με τα οποία να μπορούν να ταυτιστούν. Χάρη στη διεθνή αύρα της, η Chiara αποτελεί πρότυπο που συμβαδίζει με τον δυναμισμό και τον μοντέρνο χαρακτήρα -αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα της Lancôme. Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με τη λαμπερή αυτή γυναίκα, που αγγίζει τόσους πολλούς και συνδυάζει τόσο εύστοχα την κομψότητα με την ευφυΐα, για να επαναβεβαιώσουμε ότι η ευτυχία είναι η καλύτερη μορφή που μπορεί να πάρει η ομορφιά.”
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα 11 πιο hot στυλ μαλλιών που ξεχωρίσαμε στους δρόμους των μεγάλων μητροπόλεων της μόδας
Πηγή