Το 2020 ήταν μια εντελώς διαφορετική χρονιά για όλο τον πλανήτη. Ήταν ένα έτος που μας δίδαξε πολλά, κυρίως για τον τρόπο ζωής και τις κοινωνικές επαφές μας. Μας έμαθε, όμως, κι άλλα πράγματα και μας έκανε να… ανακαλύψουμε ταλέντα που ίσως δε γνωρίζαμε πως είχαμε.
Για παράδειγμα, πολλά κορίτσια πειραματίστηκαν με τα μαλλιά τους και τα έβαψαν για πρώτη φορά. Άλλες έκαναν μέρος της καθημερινότητας στο σπίτι μια σχολαστική και τυπική skincare routine ή δοκίμασαν νέες DIY συνταγές ομορφιάς. Ωραία ως εδώ… Έλα, όμως, που στο κομμάτι «ομορφιά» μέχρι πριν λίγο καιρό υπήρχε ένα ζήτημα, που προβλημάτιζε πολλές από εμάς. Ποιο ήταν αυτό; Το γεγονός πως δεν είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάζουμε καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς πριν φτάσουν στην πόρτα μας.
Με τα φυσικά καταστήματα να είναι κλειστά λόγω lockdown και τις παραγγελίες να γίνονται μόνο διαδικτυακά, ήταν σίγουρα πολλές οι φορές- και στην πρώτη και σε αυτήν την καραντίνα- που παρήγγειλες ένα νέο κραγιόν ή μια νέα σκιά χωρίς να ξέρεις αν ταιριάζουν στην επιδερμίδα σου. Γιατί πολύ απλά δεν είχες τη δυνατότητα να τα δοκιμάσεις. Το αποτέλεσμα; Αν ήσουν τυχερή, το καλλυντικό που είχες παραγγείλει θα σε κολάκευε ή… δε θα σου ταίριαζε καθόλου, θα το είχες πληρώσεις, δε θα μπορούσες να το αλλάξεις και θα κατέληγε στα σκουπίδια ή -στην καλύτερη περίπτωση- στο νεσεσέρ κάποιας φίλης σου.
Επιτέλους, λοιπόν, ήρθε μια λύση σε αυτό το πρόβλημα που όλες οι γυναίκες αντιμετωπίσαμε λίγο-πολύ. Ναι! Τώρα πια το beauty online shopping θα είναι μια απολαυστική διαδικασία για όλες μας και όχι ένα… tough task. Χάρη στην Google και τη συνεργασία της με τη ModiFace και την Perfect Corp., μπορείς να γνωρίζεις ποια απόχρωση κόκκινου κραγιόν σε κολακεύει ή ποιο foundation είναι το σωστό για την επιδερμίδα σου.
Μέσα από το application της Google, μπορείς από εδώ και στο εξής να δοκιμάζεις online τα προϊόντα μακιγιάζ που σε ενδιαφέρουν και να βλέπεις αν ταιριάζουν στο δέρμα σου. Η καινοτόμα ιδέα ξεκίνησε στις 17 Δεκεμβρίου και πραγματικά οι χρήστες έχουν ενθουσιαστεί.
Στην ουσία, αυτό που έχεις να κάνεις είναι να χρησιμοποιείς το Google shopping app όταν ψάχνεις για ένα συγκεκριμένο κραγιόν ή μια σκιά, να πληκτρολογείς στην αναζήτηση την ονομασία του προϊόντος και κάτω από το κάθε καλλυντικό να πατάς το “try it on” button. Αμέσως, θα ανοίγει η κάμερα του κινητού σου και θα μπορείς να δοκιμάζεις virtually στο πρόσωπό σου όλα τα χρώματα στα οποία είναι διαθέσιμο το προϊόν. Έτσι, θα βλέπεις αν κάνει για εσένα. Μπορείς, επίσης, να αναζητήσεις και όλα τα beauty reviews που έχουν κάνει άλλοι χρήστες για το συγκεκριμένο καλλυντικό που δοκιμάζεις εσύ. Α! Να μην ξεχάσω να σου πω πως σε αυτήν την υπέροχη και πρωτότυπη ενέργεια συμμετέχουν αγαπημένες εταιρείες ομορφιάς, όπως L’Oréal Paris, MAC, Black Opal, Charlotte Tilbury, και άλλες.
Αν, λοιπόν, σκεφτόσουν να κάνεις ένα beauty δώρο στον εαυτό σου για τα Χριστούγεννα, αλλά δίσταζες να ψωνίσεις διαδικτυακά ένα κραγιόν ή μια σκιά, τώρα μπορείς! Με απόλυτη ευκολία και επιτυχία θα διαλέξεις το προϊόν που σου ταιριάζει, αφού θα το έχεις δοκιμάσει διαδικτυακά πρώτα.
Διάβασε ακόμα: Τα tips του hair expert, Χρήστου Μπαϊραμπά, για τέλεια σγουρά μαλλιά στις γιορτές των Χριστουγέννων
Πηγή