Την Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016 διοργανώθηκε το 1ο Press Event της εταιρείας MAVALA-Switzerland στην Ελλάδα, στο ξενοδοχείο Athens Crowne Plaza με καλεσμένους τους συνεργάτες από τον χώρο των γυναικείων περιοδικών και των ηλεκτρονικών portals.
Εκλεκτοί συνεργάτες από τα εμπορικά τμήματα διαφήμισης και beauty editors περιοδικών, στα οποία διαφημίζεται η εταιρεία επί σειρά ετών, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σε έναν φιλόξενο χώρο, διακοσμημένο με τα χρώματα της Ελβετίας, μια ολοκληρωμένη εταιρική παρουσίαση από την εκπρόσωπο και διεθνή εκπαιδεύτρια της εταιρείας ανά τον κόσμο κυρία Nathalie Rohlf.
Στο συγκεκριμένο event δόθηκε η ευκαιρία να επικοινωνηθεί για πρώτη φορά με αμεσότητα προς τους συνεργάτες του χώρου της διαφήμισης η προσήλωση της MAVALA στην απτή Ελβετική ποιότητα και αποδοτικότητα των προϊόντων της έχοντας παράλληλα μια σχέση κόστους-οφέλους που δημιουργεί μόνο πιστούς καταναλωτές.
Παρουσιάστηκαν οι ημερομηνίες σταθμοί τις εταιρείας από την ίδρυσή της το 1959 με τo λανσάρισμα για πρώτη φορά του μοναδικού Διεισδυτικού Σκληρυντικού Νυχιών Mavala Scientifique μέχρι και την σημερινή της παρουσία σε 110 χώρες ανά τον κόσμο και έχοντας αναπτύξει πλήρεις σειρές φροντίδας, περιποίησης και ομορφιάς για όλο το σώμα.
Δόθηκε επίσης έμφαση σε νέα καινοτόμα προϊόντα της εταιρείας όπως το Mava-Strong, ένα προϊόν με διπλή δράση για ενίσχυση των αδύναμων νυχιών αλλά και για την προστασία τους από επιβλαβείς χρωστικές όπως επίσης και σε ήδη υπάρχοντα προϊόντα που αναδεικνύουν όμως με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο το βάθος στο οποίο φτάνει η έρευνα και η εξειδίκευση των εργαστηρίων MAVALA. Η πρωτεϊνούχος και βιταμινούχος κρέμα για προβληματικά-ταλαιπωρημένα νύχια Nailactan και ο μοναδικός ορός ανάπτυξης των βλεφαρίδων Double Lash είναι μόνο κάποια από τα προϊόντα που έχουν βοηθήσει πολλές γυναίκες στην αναζήτηση τους για ομορφιά με φυσικό τρόπο.
Πηγή