Στον ελεύθερό τους χρόνο μαθαίνουν να επιλύουν προβλήματα και να παίρνουν αποφάσεις
«Όσο περισσότερο χρόνο έχουν τα παιδιά για δραστηριότητες χωρίς καθορισμένη δομή (π.χ. ελεύθερο παιχνίδι), τόσο πιο ανεξάρτητα είναι υποστηρίζουν οι ερευνητές. Και αντίστροφα, όσο περισσότερο χρόνο δαπανούν σε δομημένες δραστηριότητες, τόσο λιγότερο ικανά είναι να αναπτύξουν ικανότητες, όπως ο προγραμματισμός, η επίλυση προβλημάτων, η λήψη αποφάσεων και η οργάνωση των σκέψεων και των δράσεων», είπε η Yuko Munakata, επικεφαλής της έρευνας και καθηγήτρια ψυχολογίας και νευροεπιστημών στο Πανεπιστήμιο του Colorado.
Μάλιστα, η ίδια δήλωσε ότι τα δυο της παιδιά, ηλικίας 5 και 8 ετών, ενθουσιάστηκαν με τα αποτελέσματα της έρευνας. «Φαίνεται ότι θα προτιμούσαν λιγότερη δομή!», υπογράμμισε.
Πηγή: vita.gr