Συνταγές για παρασκευή ψωμιού χωρίς μαγιά αναδείχθηκαν ως οι δημοφιλέστερες στις αναζητήσεις των Ρουμάνων χρηστών του διαδικτύου από το ξέσπασμα της πανδημίας της Covid-19 και την κήρυξη κατάστασης έκτακτης ανάγκης, η οποία υποχρέωσε τους πολίτες να μείνουν στα σπίτια τους.
«Πώς μπορώ να φτιάξω ψωμί χωρίς μαγιά;», «γιατί δεν υπάρχει μαγιά στα καταστήματα;», και «ιδέες φωτογραφιών εσωτερικού χώρου» είναι οι βασικές αναζητήσεις που έγιναν από τους Ρουμάνους «σέρφερς» από την έναρξη των περιοριστικών μέτρων.
Το πρακτορείο ψηφιακού μάρκετινγκ SEO Cupcake όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, έκανε μια κατάταξη των «διλημμάτων» που απασχολούν τους Ρουμάνους τον τελευταίο μήνα. Τα δεδομένα εξήχθησαν με την τεχνολογία Google Trends.
«Μπορούμε να πούμε ότι ένα μέρος των λέξεων που αναζητήθηκαν στο Google κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ήταν προβλέψιμο, όπως συνταγές για μαγιά ή σπίτι και διακοσμήσεις γραφείων. Η έκπληξή μας ήταν να δούμε πόσο μεγάλη είναι η αύξηση της αναζήτησης σε σύγκριση με άλλες περιόδους. Αυτό που προκαλεί, επίσης, έκπληξη είναι ότι οι άνθρωποι είναι ανοιχτοί για μάθηση και ελπίζουμε ότι αυτή η γνώση που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια του lockdown δεν θα χαθεί μακροπρόθεσμα », αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, την οποία δημοσιεύουν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Για την ενότητα ερωτήσεων «Τι είναι…; Γιατί….;» οι αναζητήσεις ολοκληρώνονται με φράσεις/ερωτήματα όπως: «Γιατί δεν μπορούμε να βρούμε μαγιά;» (x1000), «πανδημία λεξικού (x290)» , «τι είναι το tamiflu; » (x50), «τι είναι η ύφεση;» (x15).
Για την ενότητα με το hashtag #StayatHome (Μένουμε Σπίτι), οι περισσότερες από τις αναζητήσεις αναφέρονται: σωματικές ασκήσεις στο σπίτι (x20), κούρεμα στο σπίτι (x20), εσωτερικές δραστηριότητες (x17), παραδόσεις στο σπίτι (x16), γραφείο στο σπίτι (x5). Οι αναζητήσεις για την υγεία και την υγιεινή, αφορούσαν απολυμαντικά και άλλα φαρμακευτικά σκευάσματα.
Source link