Τρίτη , 5 Νοέμβριος 2024

Το «Flavour Forecast» της Diageo αποκαλύπτει τις πιο δημοφιλείς γεύσεις του φετινού καλοκαιριού!

Η Diageo, κορυφαία εταιρεία premium αλκοολούχων ποτών στον κόσμο και την Ελλάδα, αποκαλύπτει τις πέντε γεύσεις που θα κυριαρχήσουν φέτος το καλοκαίρι – Umami, Spicy, Tropical, Treating και Bloom Harvest.

Το «Flavour Forecast» της Diageo δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Ai Palette, ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης που προσδιορίζει τις αναδυόμενες τάσεις στα τρόφιμα και τα ποτά παρακολουθώντας παγκόσμιες συνομιλίες και τάσεις σε διαδικτυακές πλατφόρμες και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με βάση αυτές τις πληροφορίες, το «Flavour Forecast» της Diageo προβλέπει ότι αυτό το καλοκαίρι οι πιο δημοφιλείς γεύσεις θα είναι:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

  • Umami Universe: Αν και συχνά το συγχέουν, ως ένα μόνο συστατικό, το Umami καλύπτει μοναδικές και διαφορετικές αλμυρές γεύσεις. Οι αλμυρές νότες του, από τον κουρκουμά (+79% στο Ηνωμένο Βασίλειο1) το Gochujang (+55% στις ΗΠΑ), μέχρι και το Parmesan Espresso Martini (+12% στις ΗΠΑ), όχι μόνο ενισχύουν τα παραδοσιακά γευστικά προφίλ, αλλά αντικατοπτρίζουν την αυξανόμενη επιθυμία και ζήτηση της κοινωνίας να ανακαλύψει νέες εμπειρίες, παραδόσεις και γεύσεις διαφορετικών πολιτισμών. Μια τάση που παρατηρείται εκτός ​​από το φαγητό και το ποτό, και με τη δημοτικότητα του K-Pop και του ‘Squid Game’, και τη δημοτικότητα των κορεατικών και άλλων ασιατικών και μη πολιτισμών.
  • Spicy Spark: Οι πικάντικες γεύσεις κάνουν μια τολμηρή είσοδο στη σκηνή των κοκτέιλ και των αλκοολούχων ποτών. Με τις τάσεις να αυξάνονται για το Jalapeno (+32% στο Ηνωμένο Βασίλειο), το Pepperoncini (+53% στην Αυστραλία) και το Chilli (+36% στις ΗΠΑ), αυτή η έντονη γευστική εμπειρία αντικατοπτρίζει μια στροφή προς πιο περίπλοκα προφίλ γεύσης. Αυτό, προκύπτει και από το 15%1 καταναλωτών παγκοσμίως που αναζητούν κάτι διαφορετικό και αναπάντεχο στο φαγητό ή το ποτό τους. Μάλιστα, στην Αμερική οι καταναλωτές προτιμούν την Λατινική και Μεξικάνικη κουζίνα από την Ιταλική, ενώ σχεδόν οι μισοί καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιούν πλέον καυτερές σάλτσες καθημερινά στα γεύματα τους.
  • Tropical Takeover: Η αναζήτηση της κοινωνίας για πιο περιπετειώδεις και εξωτικές εμπειρίες φέρνει για μια ακόμη φορά τις τροπικές γεύσεις σε φαγητό και ποτό στην επιφάνεια. Το Tamarind (+50% στις ΗΠΑ), το Guava (+18% στο Ηνωμένο Βασίλειο) και το Passionfruit (+25% στην Ταϊλάνδη) κυριαρχούν σε αυτή την τάση, με την επιθυμία για νέες τροπικές γεύσεις να γίνεται αναγκαιότητα και οι καταναλωτές να αναζητούν, μετά από τους περιορισμούς του lockdown τα προηγούμενα χρόνια, μια περιπέτεια μέσα στην καθημερινότητα τους.
  • Treating Temptation: Νέες υφές και καινοτόμες μέθοδοι μετατρέπουν τις κλασσικές «treating flavours» σε πολυεπίπεδες γευστικές εμπειρίες. Με το 63% των παγκόσμιων καταναλωτών να δηλώνει ότι η απόλαυση των μικρών πραγμάτων στη ζωή είναι πιο σημαντική, ο καφές (+12% στο Ηνωμένο Βασίλειο), το φουντούκι (+91% παγκοσμίως) και το μοσχοκάρυδο (+78% παγκοσμίως) αποτελούν πλέον τις νέες γευστικές επιλογές. Ακόμη και η Vogue χαρακτηρίζει το Affogato, ως το «Αγαπημένο επιδόρπιο της μόδας», υποδεικνύοντας ότι τα απολαυστικά κοκτέιλ μπορεί να ξεπεράσουν ακόμη και τις παραδοσιακές πουτίγκες.
  • Bloom Harvest: Όπως είδαμε και στον κόσμο της μόδας, με το θέμα του Met Gala για το 2024 να είναι «Ο Κήπος του Χρόνου», και της γαστρονομίας, οι μίξεις με λουλούδια και άλλα φυσικά συστατικά όπως το σαμπούκο (+67% στη Γαλλία) και το ραβέντι (+36% στον Καναδά), γίνονται όλο και πιο δημοφιλή και θα κυριαρχήσουν στις γεύσεις των αλκοολούχων ποτών και των κοκτέιλ. Η τάση αυτή προέρχεται από την επιθυμία για μια πιο βιώσιμη κατανάλωση (+44%1) χρησιμοποιώντας τοπικά φυσικά συστατικά.

Ο Mark Sandys, Chief Innovation Officer, δήλωσε: «Το πώς κοινωνικοποιούμαστε σήμερα επηρεάζεται από τόσους πολλούς παράγοντες, όπως είναι οι διαφορετικές κουλτούρες και πολιτισμοί, η λατρεία για τη φύση, ακόμη και η επιθυμία για περιπέτεια. Αυτές οι τάσεις διαμορφώνουν τα ποτά και τις γεύσεις που ως καταναλωτές θέλουμε να απολαύσουμε φέτος το καλοκαίρι. Το «Flavour Forecast» της Diageo αναδεικνύει ότι φέτος θα δούμε τα jalapeno, το guava και τα μείγματα λουλουδιών να κυριαρχούν στα ποτά μας, δημιουργώντας ιδιαίτερα κοκτέιλ. Χρησιμοποιώντας τις πληροφορίες αυτές και την τεχνητή νοημοσύνη, καταφέραμε να παρακολουθήσουμε την άνοδο αυτών των τάσεων και να παρουσιάσουμε νέα προϊόντα και γεύσεις στους καταναλωτές, με τα πιο πρόσφατα και χαρακτηριστικά παραδείγματα να είναι η Smirnoff Spicy Tamarind και το Johnnie Walker Umami».

Το «Flavour Forecast» της Diageo συνδυάζει κάθε γευστική τάση με πληροφορίες από το Diageo «Foresight System», ένα ψηφιακό εργαλείο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην πρώτη έκθεση των καταναλωτικών τάσεων της Diageo «Distilled», που παρακολουθεί παγκόσμιες συνομιλίες και τάσεις από online πηγές και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτές οι πληροφορίες εξηγούν ποιες είναι οι ευρύτερες καταναλωτικές τάσεις που προκαλούν τη δημοτικότητα αυτών των γεύσεων. Για παράδειγμα, οι καταναλωτές που αναζητούν «Betterment Brands» που ταιριάζουν με τις προσωπικές τους οικολογικές πεποιθήσεις έχουν ως αποτέλεσμα το αυξημένο ενδιαφέρον για τα τοπικά συστατικά Bloom Harvest, ενώ οι παγκόσμιες επιθυμίες για «Unique Products and Experiences» προκαλούν την περιέργεια και την επιθυμία για τις διαφορετικές γεύσεις Umami.

Με την Ai Palette να εντοπίζει τις τάσεις στα τρόφιμα και τα ποτά και τις γνώσεις της Diageo να καλύπτουν τις καταναλωτικές τάσεις για οποιονδήποτε κλάδο, το «Flavour Forecast» της Diageo παρέχει ουσιαστικές και πολύτιμες πληροφορίες για κάθε επωνυμία στον τομέα των τροφίμων και ποτών που αναζητά έμπνευση για καινοτομία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε εδώ την πλήρη έκθεση.

Πληροφορίες για τη DIAGEO

H DIAGEO είναι κορυφαία εταιρεία premium αλκοολούχων ποτών στον κόσμο και την Ελλάδα, και φιλοδοξεί να είναι μία από τις εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων με τις υψηλότερες επιδόσεις, με κορυφαία αξιοπιστία και φήμη παγκοσμίως.

Στην Ελλάδα, η DIAGEO διαθέτει ένα μοναδικό portfolio προϊόντων, που κατέχουν κορυφαία θέση στην εκάστοτε κατηγορία και για κάθε περίσταση κατανάλωσης. Σε αυτά περιλαμβάνονται κάποια από τα πιο αναγνωρίσιμα brands διεθνώς, όπως είναι το Johnnie Walker, το Haig, το Dimple, το Cardhu, το J&B, και τα Classic Malts στην κατηγορία του ουίσκι, οι μάρκες Smirnoff, Cîroc και Ketel One στην κατηγορία της vodka, τα gins Gordon’s και Tanqueray, η super premium tequila Don Julio, τα ρούμια Captain Morgan, Pampero και Zacapa, τα liqueurs Baileys και Smirnoff North και πολλές ακόμη δημοφιλείς μάρκες.

Ως ηγέτιδα εταιρεία του κλάδου, βασικός πυλώνας της στρατηγικής της είναι να προσδίδει αξία και να συμβάλει στη βιωσιμότητα των κρατών, των κοινωνιών και των ομάδων μέσα στις οποίες λειτουργεί και επιχειρεί. Το φιλόδοξο 10ετές πλάνο της εταιρείας “Society 2030:Spirit of Progress” έχει δημιουργηθεί και υλοποιείται με σκοπό τη δημιουργία ενός συμπεριληπτικού και βιώσιμου κόσμου, ενώ περιλαμβάνει συγκεκριμένες δεσμεύσεις ως προς την επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (SDGs).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη DIAGEO, το πλάνο βιώσιμης ανάπτυξης “Society 2030:Spirit of Progress”, τους ανθρώπους, τις μάρκες και τις δράσεις της, επισκεφθείτε το www.diageo.com.

Για τη διεθνή πρωτοβουλία της DIAGEO με στόχο τη συλλογική ενημέρωση και εκπαίδευση για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, αλλά και την ευαισθητοποίηση του κοινού για τις επιπτώσεις της αλόγιστης χρήσης του, επισκεφθείτε το www.DRINKiQ.com.  

Γιορτάζουμε τη ζωή, κάθε μέρα, σ’ όλη τη γη.


Πηγή