Σάββατο , 28 Δεκέμβριος 2024

efood market: Προσφέρει περισσότερες επιλογές προϊόντων με φρέσκα λαχανικά, φρούτα και κρέατα, super γρήγορα

Το efood, η #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, αυξάνει τις δυνατότητες αγορών των καταναλωτών του, ενδυναμώνοντας τις προϊοντικές κατηγορίες του efood market, με φρέσκα λαχανικά, φρούτα και κρέατα, τα οποία παραδίδει μέσα σε λίγα λεπτά από την παραγγελία.

Η ενδυνάμωση των συγκεκριμένων κατηγοριών, ενισχύουν τη δυναμική του efood market, επιτρέποντας στους καταναλωτές να επιλέγουν για τις βασικές τους αγορές το ηλεκτρονικό super market του efood. Το
efood
market
αποτελεί για το efood,
την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη,
καταγράφοντας το 2022, τριπλασιασμό των
παραγγελιών σε σχέση με το 2021, με τη
συνεχή διεύρυνση των διαθέσιμων επιλογών
προϊόντων, οι οποίες σήμερα ξεπερνούν
τους 3.500 κωδικούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η
σημαντική
ενδυνάμωση
κατηγοριών και προϊόντων, με φρέσκα
φρούτα και λαχανικά, συμπεριλαμβανομένων
των προϊόντων βιολογικής καλλιέργειας
καθώς και με διαφορετικές επιλογές
κρεάτων, ενισχύουν σημαντικά τη δυναμική
του efood
market,
απαντώντας ταυτόχρονα στη συνεχώς
αυξανόμενη χρήση των ηλεκτρονικών
αγορών σε ειδη super
market
και μικρής λιανικής από τους έλληνες
καταναλωτές.

Για
το λόγο αυτό μάλιστα, το efood
δημιούργησε μια τηλεοπτική καμπάνια,
με κεντρικό στοιχείο τη δυνατότητα για
άμεση παράδοση των προϊόντων, το
δημιουργικό της οποίας επιμελήθηκε
πλήρως η ομάδα του efood,
με την παραγωγή να αναλαμβάνει η DK
Films.

Οι
κωδικοί είναι διαθέσιμοι στις 7 πόλεις
λειτουργίας του efood
market
(Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα,
Λάρισα, Ηράκλειο Κρήτης, Βόλο) και η
διαχείριση και διανομή των παραγγελιών
θα πραγματοποιείται μέσα από τα 30+
darkstores
που έχει δημιουργήσει το efood,
σε όλη την Ελλάδα.

Στόχος του efood είναι η συνεχής προσθήκη νέων κωδικών, έτσι ώστε να ενισχύσει περαιτέρω το ηλεκτρονικό του super market, το efood market, το οποίο λειτουργεί 7 ημέρες την εβδομάδα, από τις 8 το πρωί έως τις 12.30 το βράδυ, καλύπτοντας τις ανάγκες των καταναλωτών τόσο σε επίπεδο επιλογής προϊόντων όσο και ωραρίου αγορών.


Πηγή