που τα θέλει να αγοράζουν και να φορούν καλλυντικά από το δημοτικό.
Τα τελευταία χρόνια, ο τομέας των καλλυντικών, εκμεταλλευόμενος, μεταξύ άλλων, τα social media ως εργαλείο μαρκετινγκ, εξελίσσεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Αποτέλεσμα αυτού, η χρήση καλλυντικών να εισρέει στη συνείδηση των έφηβων κοριτσιών αρκετά νωρίτερα από ότι στο παρελθόν. Πλέον, παρατηρείται η τάση τα κορίτσια στην εφηβεία αλλά και στην προεφηβεία ακόμα, να αποζητούν την αγορά και χρήση ακριβών, επώνυμων καλλυντικών, «ποστάροντας» συχνά τα αποκτήματά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Διαβάστε περισσότερα στο Mothersblog.gr
Πηγή