Ενώ μπορεί να νομίζετε ότι το ντύσιμό σας έξω δεν λέει τίποτα περισσότερο από το «φοράω ότι καθαρό και ζεστό βρω μπροστά μου», αυτή η αδιαφορία είναι που κάνει τη διαφορά στη μόδα.
Γιατί το «quiet outdoors» είναι η νέα «ήσυχη πολυτέλεια», εκείνη η διάχυτη τάση του 2023 που είδε τους λάτρεις της μόδας να γυρίζουν την πλάτη στα επιδεικτικά brands – σύμβολα status που ήταν εξίσου ακριβά, αλλά τόσο διακριτικά ώστε να αναγνωρίζονται μόνο από όσους γνωρίζουν.
Αγαπημένη από διασημότητες όπως η Gwyneth Paltrow, επικεντρώθηκε σε μάρκες όπως οι Loro Piana, Khaite, Tove και The Row, και σε αντικείμενα που ήταν πολυτελή από ύφασμα (κασμίρι, μετάξι) και ουδέτερη απόχρωση (μπεζ, ταμπά).
Διαβάστε στο Bovary.gr τι είναι το «quiet outdoors»
Πηγή