Ήταν το πρώτο της φιλί στη μεγάλη οθόνη και έμελλε να το δώσει με τον μελλοντικό σύζυγό της.
Ήταν το 1953, όταν η σταρ του αιγυπτιακού σινεμά, Φατέν Χαμαμά είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία, Siraa fil Wadi. Στο πλευρό της βρέθηκε ο ανερχόμενος ηθοποιός, Μισέλ Ντεμίτρι Χαλούμπ. Το όνομά του δε λέει κάτι, διότι τότε ήταν απλά ο νεαρός και όμορφος Αιγύπτιος με τη λιβανέζικη καταγωγή. Όμως, το φιλί εκείνο, ήταν ορόσημο για τον αιγυπτιακό κινηματογράφο, που θεωρήθηκε ως μία από τις πιο ρομαντικές σκηνές της μεγάλης οθόνης, αλλά και για το ίδιο το πρωταγωνιστικό ζευγάρι.
Η σταρ και ο νεαρός έγιναν ζευγάρι (εκείνη μόλις είχε χωρίσει από τον πρώτο της σύζυγο) και ο έρωτας τους βρέθηκε αντιμέτωπος με διάφορα εμπόδια. Ένα από αυτά ήταν η θρησκεία. Ο νεαρός Ντεμίτρι γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια, σε μια μικρή μειονότητα, γνωστή ως «Αντιοίχειοι Έλληνες Καθολικοί της Αιγύπτου», μια περιθωριακή ομάδα της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας της Αντιόχειας. Όμως, για χάρη της όμορφης Φατέν, εκείνος ασπάστηκε το Ισλάμ. Το νέο του όνομα ήταν… Ομάρ Σαρίφ!
Εκτός, όμως, από ζευγάρι στη ζωή ήταν και ζευγάρι στη μεγάλη οθόνη. Το κοινό τους λάτρεψε. Το σκοτεινό και βαθύ βλέμμα του Σαρίφ και η ομορφιά της Φατέν ήταν ένας ακαταμάχητος συνδυασμός, κάνοντάς τους το πιο διάσημο και αγαπημένο ζευγάρι του Αραβικού κινηματογράφου. Η ιστορία αγάπης τους έμοιαζε βγαλμένη σαν από παραμύθι. Και η «θυσία» εκείνου, να απαρνηθεί τη θρησκεία του προκειμένου να παντρευτεί την αγαπημένη του, έγινε σύμβολο της αληθινής αγάπης.
Από αυτή την αγάπη γεννήθηκε ο γιος τους, Ταρέκ ο οποίος μάλιστα εμφανίσθηκε στο πλευρό του πατέρα του στην ταινία «Δόκτωρ Ζιβάγκο» σε ηλικία 8 χρόνων. Ο Ομάρ Σαρίφ μιλούσε άπταιστα αραβικά, ελληνικά, γαλλικά και αγγλικά. Επίσης, λίγα ισπανικά και τούρκικα. Και η γλωσσομάθεια του τον βοήθησε στο να παίζει κυρίως το ρόλο του τουρίστα, αλλά και να συμμετέχει σε παραγωγές εκτός Αιγύπτου.
Μέχρι, που ήρθε αναπάντεχα στη ζωή του και μετά από μία σειρά συγκυριών, ο ρόλος για τον «Λώρενς της Αραβίας» το 1962. Η ταινία, που του χάρισε αναγνωσιμότητα, μία Χρυσή Σφαίρα Β’ Ανδρικού ρόλου και μία υποψηφιότητα για Όσκαρ, έμελλε να του ανοίξει το δρόμο για μία διεθνή καριέρα, αλλά και να είναι η αρχή του τέλους του γάμου του.
Το τέλος ήρθε οριστικά το 1974, όταν το ζευγάρι αποφάσισε να χωρίσει φιλικά, μετά από 20 περίπου χρόνια γάμου. Δεν ήταν μόνο η διεθνής καριέρα του Σαρίφ που τους οδήγησε στην απόφαση αυτή, αλλά και οι διάφοροι περιορισμοί που του επέβαλλε η κυβέρνηση του τότε Αιγύπτιου Πρωθυπουργού, Γκαμάλ Άμπντελ Νάσερ. Ο Σαρίφ αποφάσισε να αυτό-εξοριστεί. Και να ακολουθήσει τη διεθνή καριέρα, που τον περίμενε.
Η Χαμαμά συνέχισε να είναι η απόλυτη σταρ της πατρίδας της, ενώ πήρε και τον τίτλο «Η κυρία της μεγάλης οθόνης του Αραβικού κόσμου». Παντρεύτηκε ξανά, έναν μεγαλογιατρό, τον Μοχάμεντ Μαχμούντ και πέρασε μαζί του το υπόλοιπο της ζωής της. Απεβίωσε το 2015 και όπως λένε, ποτέ δεν κοίταξε πίσω στο παρελθόν. Στα 20 εκείνα χρόνια του μεγάλου έρωτα, που μεγάλωσε γενιές και γενιές σε όλο τον Αραβικό κόσμο.
Αντίθετα, ο Ομάρ Σαρίφ δεν παντρεύτηκε ξανά. Αν και από τη ζωή του γοητευτικού ηθοποιού πέρασαν πολλές γυναίκες, καμία δεν κατάφερε να αντικαταστήσει στην καρδιά του, την Φατέν. Άλλωστε, μέχρι και το τέλος της ζωής του, δήλωνε ότι ήταν η γυναίκα της ζωής του. Επίσης, κατηγορούσε τον «Λώρενς της Αραβίας» και τα συνεχή ταξίδια για τα γυρίσματα, ως υπεύθυνα για την απομάκρυνση από την οικογένειά του και το τέλος του γάμου του. Και αν μπορούσε να γυρίσει τον χρόνο πίσω, θα επέλεγε να μείνει στη χώρα του. Όμως, ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω.
Και για όσους πιστεύουν στους έρωτες που μοιάζουν σαν να έχουν βγει από παραμύθια: η Φατέν «έφυγε» από τη ζωή τον Ιανουάριο του 2015 (από άγνωστα αίτια) και ο Σαρίφ λίγους μήνες μετά και συγκεκριμένα τον Ιούλιο, από ανακοπή καρδιάς, ενώ τα τελευταία χρόνια έπασχε από τη νόσο του Αλτσχάιμερ.
localStorage.clear();
Πηγή