Ο Τζέικ Τζίλενχαλ αυτοπροσδιορίζεται παραδοσιακός, που αγαπά τα απλά πράγματα: την οικογένεια, τους φίλους, τα τέλεια ψημένα σάντουιτς με τυρί και τον σαρκασμό.
Νωρίτερα φέτος ο 36χρονος αμερικανός ηθοποιός ήταν ανάμεσα στις πολλές διασημότητες που παρακολούθησαν ινκόγκνιτο την ανδρική επίδειξη μόδας του Calvin Klein που υπέγραψε ο σχεδιαστής Ραφ Σάιμονς για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2018, μια βραδιά του Ιουλίου κάτω από τη γέφυρα της Τσάιναταουν στη Νέα Υόρκη.
Ο Τζίλνχλαμ είναι το νέο πρόσωπο του οίκου Calvin Klein, μετά τη συνεργασία του με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου, τον Ραφ Σάιμονς και τώρα πρωταγωνιστεί στη διαφημιστική εκστρατεία του Eternity, ενός από τα πιο εμβληματικά αρώματα του Κάλβιν Κλάιν.
Ο Τζίλενχαλ και ο Σάιμονς γνωρίστηκαν τον Φεβρουάριο, όταν ο σχεδιαστής μόδας παρακολούθησε μια παράσταση του ηθοποιού στο Μπρόντγουεϊ «Sunday in the Park with George» («Κυριακή στο Πάρκο με τον Τζορτζ»). «Ο Ραφ είπε, ‘μου αρέσεις και θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί σου», δηλώνει ο Τζίλενχαλ σε συνέντευξή του.
Όπως αποδείχτηκε, η συνεργασία προχώρησε πολύ καλά. «Θεωρώ ότι βρήκα το χώρο όπου θέλω να εργαστώ μαζί με ανθρώπους που μου αρέσουν και σέβομαι», δήλωσε.
«Ήρθε στην παράστασή μου. Έπαιζα στο Μπρόντγουεϊ τον χειμώνα που μας πέρασε και το έργο αυτό σήμαινε πολλά για μένα. Σήμαινε δημιουργία, και ένα τρόπο έκφρασης. Και αυτός ο τύπος που είναι σχεδιαστής μόδας και επικεφαλής πολύ μεγάλου οίκου μόδας, ήρθε να δει την παράσταση, να δει αυτό που μου αρέσει να κάνω περισσότερο. Ο Ραφ είπε: ‘μου αρέσεις και θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί σου’. To Eternity αναφέρεται στην ένωση, στην οικογένεια και στην αγάπη. Για σένα σημαίνει κάτι αυτό; Για τον Κλάιν σημαίνει οικογένεια και αγάπη’. Μου άρεσε η ιδέα και αρχίσαμε τη συνεργασία μας», δηλώνει ο ηθοποιός, σύμφωνα με δημοσίευμα του wmagazine που αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Στα 36 του χρόνια, ο Τζίλενχαλ είναι το νέο πρόσωπο του αρώματος Eternity, δίπλα στο μοντέλο από την Αιθιοπία Λίγια Κεμπεντέ και την 4χρονη Κέιλα.
Στην ασπρόμαυρη διαφήμιση εμφανίζονται ως μια τριμελής κοσμοπολίτικη οικογένεια, μέσα από το φωτογραφικό φακό του Willy Vanderperre.
Στην ανακοίνωση του οίκου μόδας, οι τρεις τους θα εμφανίζονται στη νέα τηλεοπτική διαφήμιση του Eternity που εστιάζει στο ειδύλλιο, στην αγάπη και στην ένωση, αξίες που παραμένουν αναλλοίωτες για την ομάδα του Calvin Klein που προσάρμοσε την εικόνα του αρώματος στη «σύγχρονη ζωή».
localStorage.clear();
Πηγή