Τον τίτλο του πιο «πράσινου» εμπορικού σήματος διεκδικούν οι μεγάλοι οίκοι μόδας στην Ιταλία την ώρα που ο τομέας της μόδας επιδιώκει επίσης την «αειφόρο» ανάπτυξη.
Το Εθνικό Επιμελητήριο της ιταλικής μόδας (CNMI) ένωσε τις δυνάμεις του με την εταιρία Eco-Age που παρέχει συμβουλές στις εταιρίες που υποστηρίζουν την προστασία του περιβάλλοντος για την καθιέρωση στο Μιλάνο επί τη ευκαιρία των ντεφιλέ για το γυναικείο έτοιμο ένδυμα τα «Green Carpet Fashion Awards» (βραβεία του πράσινου τάπητα της μόδας).
Οίκοι όπως οι Fendi, Giorgio Armani, Gucci, Prada και Valentino θα συνεργαστούν με νέους σχεδιαστές για την πρώτη διοργάνωση αυτού του «πράσινου» διαγωνισμού στις 24 Σεπτεμβρίου στο Μιλάνο, ανακοίνωσε το επιμελητήριο της μόδας.
Το Μιλάνο, μια από τις παγκόσμιες πρωτεύουσες της μόδας, είναι σε προνομιακή θέση για να λανσάρει τέτοιου είδους πρωτοβουλίες τις οποίες υιοθετούν όλο και περισσότερες διασημότητες, για τις οποίες «το ανακυκλωμένο γίνεται glamour», εξήγησε η ιδρύτρια της Eco-Age Λίβια Φερθ, η σύζυγος του βρετανού ηθοποιού Κόλιν Φερθ.
Αρκετές διασημότητες αποφάσισαν ήδη να στηρίξουν την πρωτοβουλία αυτή, όπως η 26χρονη ‘Εμα Γουάτσον, η 21 ετών βρετανίδα ηθοποιός Σόφι Τέρνερ, η 29χρονη Λίλι Κόουλ, τοπ μόντελ από τη Βρετανία, ή ακόμη ο 39χρονος γερμανο-ιρλανδός ηθοποιός και παραγωγός Μάικλ Φασμπέντερ.
Η Γουάτσον είχε ήδη επιλέξει ένα βραδινό φόρεμα από ανακυκλωμένο υλικό για τη βραδιά των περυσινών βραβείων ‘Οσκαρ.
Πρόσφατα η πρωταγωνίστρια της ταινίας «Η Πεντάμορφη και το Τέρας» εγκαινίασε νέο λογαριασμό στο Instagram που ονομάζει The Press Tour και από τη σελίδα αυτή οι θαυμαστές της βρετανίδας ηθοποιού, μοντέλου και ακτιβίστριας μπορούν να παρακολουθούν τις κοινωνικές δραστηριότητές της με αφορμή την προώθηση της ταινίας της.
Ωστόσο η σελίδα επικεντρώνεται στη μόδα, καθώς παρουσιάζει τις καθημερινές ενδυματολογικές εμφανίσεις της σε εκδηλώσεις, πάρτι, δείπνα, εκθέσεις κ.ά.
Η ‘Εμα και η στυλίστριά της, η Ρεμπέκα Κόρμπιν, υποστηρίζουν με θέρμη τα οικολογικά είδη ένδυσης και υπόδησης. Ο νέος λογαριασμός δείχνει κάθε κομμάτι που φορά η ηθοποιός, το οποίο περιγράφει λεπτομερώς και το οποίο έχει την πιστοποίηση της Eco Age.
Σχεδιαστές όπως η Stella Mac Cartney που χρησιμοποιεί υλικά φιλικά στο περιβάλλον, η σουηδική φίρμα filippa, η maisonmichel που χρησιμοποιεί οργανικό βαμβάκι, η goodguysdontwearleather, εταιρία υπόδυσης που δεν χρησιμοποιεί κανένα ζωικό προϊόν, είναι μερικές από τις εταιρίες που μετέχουν στην πρωτοβουλία.
Πηγή