Τρίτη , 17 Δεκέμβριος 2024

Γιώργος Λιάγκας: Γνωστός θεατράνθρωπος παρακάλεσε για να πάρουν για γκαρσόνι το γιο του Πέτρου Φιλιππίδη

Σε μία αποκάλυψη για το γιο του Πέτρου Φιλιππίδη προχώρησε σήμερα ο Γιώργος Λιάγκας από τον «αέρα» της εκπομπής του, τονίζοντας ότι «στην Ελλάδα είμαστε ακραίοι άνθρωποι».

Όπως εξήγησε
ο παρουσιαστής της εκπομπής «Το Πρωινό»,
ο γιος του ηθοποιού, που είναι επίσης
ηθοποιός, έχει αποκλειστεί από όλες τις
παραστάσεις, ενώ, μάλιστα, χρειάστηκε
παρέμβαση «πολύ γνωστού ανθρώπου του
θεάτρου» για να βρει δουλειά ως γκαρσόνι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Στην Ελλάδα είμαστε ακραίοι άνθρωποι. Και άντε να καταστρέψουμε τον ένοχο, γιατί δεν είναι σωφρονισμός η φυλακή, μην τρελαθούμε, να είμαστε ειλικρινείς. Το παιδί του, η οικογένειά του τι φταίει; Από πότε υπάρχει η έννοια της συνευθύνης; Όταν πάει ο πατέρας του Πλεύρη και κάνει τον αγκυλωτό σταυρό και το ναζιστικό χαιρετισμό, ο Πλεύρης πρέπει να φύγει από υπουργός; Ορθώς όχι, και καλά έκανε ο Μητσοτάκης και δεν τον έδιωξε. Εδώ δεν καταλαβαίνω γιατί το παιδί του Φιλιππίδη, που από ό,τι μαθαίνω είναι και καλός ηθοποιός, αποκλείστηκε από όλες τις παραστάσεις», ανέφερε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας, φανερά εκνευρισμένος.

Γιώργος
Λιάγκας: Τι φταίει το παιδί;

«Αν αποδειχθεί ότι ο Φιλιππίδης είναι αθώος, ακόμα χειρότερα. Αν είναι ένοχος, τι φταίει ο γιος του για τον πατέρα του; Έφτασε -και το αποκαλύπτω σήμερα –πολύ γνωστός άνθρωπος του θεάτρου να παρακαλέσει ένα δίδυμο ιδιοκτητών ενός από τα πιο γνωστά μαγαζιά στο κέντρο της Αθήνας και τον πήραν γκαρσόνι το Δημήτρη, τον γιο του Φιλιππίδη. Στην αρχή δούλευε ως ηθοποιός, μετά τον κόψανε, δεν τον έπαιρνε κανείς», συνέχισε ο ίδιος.

«Τι φταίει το παιδί, αν είναι καλός ηθοποιός; Το κριτήριο για το αν θα τον βάλουν σε ένα σίριαλ ή όχι είναι το ταλέντο, φαντάζομαι, και όχι αν ο πατέρας του είναι ένοχος ή όχι. Αλλά στην Ελλάδα έτσι λειτουργούμε», τόνισε κλείνοντας τη σχετική τοποθέτησή του ο Γιώργος Λιάγκας.

Παρακολουθήστε το σχετικό απόσπασμα από το 6.54΄.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ


Πηγή