Δεν κράτησε ούτε δύο χρόνια. Το λαμπερό κατάστημα του Calvin Klein στη Madison Avenue, στη Νέα Υόρκη, που είχε φανταστεί εκ νέου, το 2017, ο καλλιτέχνης Στέρλινγκ Ρούμπι. Ρολά, κλείνει την άνοιξη, μιας και ο οίκος χαράσσει καινούργια στρατηγική.
Δημοσιεύματα στο Bloomberg υποστηρίζουν ότι το εμπορικό σήμα Calvin Klein δυσκολευόταν να προσελκύσει πελάτες με τις καινούργιες πρωτοβουλίες του. Ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Σίφμαν είπε ότι ο οίκος εξετάζει εναλλακτικές τοποθεσίες, αλλά δεν προχώρησε σε λεπτομέρειες. Μετά την αποχώρηση, τον περασμένο Δεκέμβριο, του Ραφ Σίμονς, του καλλιτεχνικού διευθυντή του, ο οίκος επιλέγει προσέγγιση «digital first». Αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων στη Βόρεια Αμερική, συνδυασμός αθλητικών ειδών και τζιν. Και άλλα.
Το μεγάλο κατάστημα του Calvin Klein στο νούμερο 654 της Madison Avenue ξανάνοιξε πριν δύο χρόνια, μετά από εκτενείς εργασίες ανακαίνισης. Καλυμμένο πλήρως με φωτεινό κίτρινο χρώμα: μια χαρούμενη αντίθεση με τη γκρίζα πέτρινη όψη των κτιρίων στη νεοϋορκέζικη λεωφόρο. Ο Στέρλινγκ Ρούμπι, τον οποίο επέλεξε ο Ραφ Σίμονς, αποφάσισε να εκθέτει τις κρεασιόν του οίκου σε ένα περιβάλλον οικοδομικών εργασιών: οι σκαλωσιές για την ανακαίνιση στο εσωτερικό του καταστήματος παρέμειναν, βάφτηκαν με ζωηρά χρώματα και σε αυτές κρεμάστηκαν τσάντες και λοιπά αξεσουάρ ή πάνω στις σανίδες (βαμμένες και αυτές) εκτέθηκαν υποδήματα.
«Πάω το κεντρικό κατάστημα του Calvin Klein από το μίνιμαλ στο μάξιμαλ» είχε πει τότε ο Στέρλινγκ Ρούμπι. «Το ντιζάιν μου πρέπει να το δουν ως σημάδι εορτασμού του μέλλοντος του οίκου. Θέλησα να λάμπει από μέσα το κατάστημα, αντιπροσωπεύοντας μια καινούργια μέρα για τον Calvin Klein».
localStorage.clear();
Πηγή