Μύθος και σύμβολο του σεξ των δεκαετιών 1950 και 1960, ιέρεια και μούσα των μεγαλύτερων καλλιτεχνών της εποχής, έφερε επανάσταση στα ήθη, περνώντας από γυναίκα-παιδί σε femme fatale.
Με 48 ταινίες στο ενεργητικό της και περισσότερα από 80 τραγούδια σε 21 χρόνια καριέρας, η Μπριζίτ Μπαρντό, γνωστή και με τα αρχικά της, BB («Μπεμπέ»), είναι μια από τις πιο διάσημες Γαλλίδες καλλιτέχνιδες παγκοσμίως.
Ωστόσο, υπάρχει λεπτομέρεια από τη ζωή της που σε αρκετούς παραμένει άγνωστη, κι αυτή δεν είναι άλλη από τη σχέση της με το κλασικό μπαλέτο.
Αρκεί να παρατηρήσει κανείς το πώς κινείται στο κινηματογραφικό τοπίο. Η εκπαίδευσή της στον κλασικό χορό είναι τόσο προφανής!
Από πολύ μικρή έδειξε μεγάλο ενθουσιασμό για το μπαλέτο και έκανε τα πρώτα της βήματα σε ηλικία 7 ετών. Σπούδασε μπαλέτο στο Κονσερβατουάρ του Παρισιού. Αργότερα, ήταν η πρώτη διασημότητα που αγκάλιασε τη φίρμα πολυτελών υποδημάτων Repetto, όταν ζήτησε από τη Rose Repetto να της σχεδιάσει μια «μπαλαρίνα» που θα μπορούσε να φορά στους απρόσμενους δρόμους της καθημερινότητας. Συχνά, οι ταινίες της είχαν σεκάνς με την Μπεμπέ να χορεύει. Στο γαλλικό μιούζικαλ του ’56 «Μαμζέλ Πιγκάλ» η νεαρή Μπριζίτ επιδίδεται σε ρουτίνες μάθησης κλασικού χορού, αλλά με τι ενέργεια! Ποιος ξεχνά το σχεδόν «ακόλαστο» μάμπο που χορεύει στο «Και ο Θεός… έπλασε τη γυναίκα» (πάλι, 1956); Το jazzy νούμερο που κάνει στο «Vie Privée» του ’62, που τόσο τέλεια εμπεριέχει το πνεύμα της απελευθερωμένης γυναίκας; Και την τραγική ένταση της «επανάληψής» του στην «Περιφρόνηση» του Γκοντάρ, το 1963;
Το Vintage Everyday παρουσιάζει ασπρόμαυρες φωτογραφίες του κοριτσιού που ξεκίνησε στα 7 του χρόνια ως μπαλαρίνα και εξελίχθηκε σε μύθο και σύμβολο του σεξ.
Πηγή