Οι περισσότεροι από μας ποστάρουμε στο Instagram τις διακοπές και τις καθημερινές μας διατροφικές συνήθειες, αν και δεν βγάζουμε μία φυσικά από το online αποτύπωμά μας.
Είμαστε βέβαια κοινοί θνητοί και μας λείπουν μερικά εκατομμύρια followers, κι έτσι δεν έχουμε τέτοιες αξιώσεις.
Αν έχεις όμως ένα κοινό κοντά στον πληθυσμό του Μεξικού, τότε δεν είναι καθόλου δύσκολο να βγάλεις λεφτά από το Instagram. Οι εταιρίες έχουν διπλαρώσει τα celebrities εδώ και χρόνια, βρίσκοντας στα social media έναν νέο σύμμαχο για τη… διακριτική προώθηση των προϊόντων τους.
Κριστιάνο Ρονάλντο και Λεμπρόν Τζέιμς είναι οι μόνοι άντρες στη σχετική λίστα του HopperHQ με τους πλούσιους του Instagram. Μόνο που ο μπαλαδόρος καθαρίζει τετραπλάσια ποσά για κάθε ποστάρισμά του από τον μπασκετμπολίστα.
Ο πορτογάλος σουπερστάρ της στρογγυλής θεάς βγάζει λοιπόν 350.000 ευρώ ανά φωτογραφία που δημοσιεύει στο κοινωνικό δίκτυο, καθώς οι εταιρίες και οι διαφημιστικές ξέρουν πως θα τη δουν αυτομάτως τα 104 εκατ. followers του! Κι αν κάποιες άλλες διασημότητες εμφανίζονται φειδωλές με τα posts που περιέχουν τοποθέτηση προϊόντος, ο Κριστιάνο δεν έχει τέτοια προβλήματα.
Στη λίστα είναι τρίτος, πίσω από την Κιμ Καρντάσιαν και τη Σελένα Γκόμεζ, αν και το τρομακτικότερο χαρακτηριστικό της κατάταξης με τις διασημότητες που βγάζουν εκατομμύρια από το Instagram είναι το γεγονός ότι στην πρώτη δεκάδα φιγουράρουν τόσα και τόσα μέλη των Καρντάσιανς (Kim, Khloe και Kourtney Kardashian αλλά και Kylie και Kendall Jenner)!
Σύμφωνα με το D’Marie Analytics πάντως, κανείς δεν βγάζει πιο πολλά από την Μπιγιονσέ στα social media, καθώς κάθε ποστάρισμά της με σπόνσορα μπορεί να πιάσει ακόμα και 1 εκατ. ευρώ. Κι αυτό το χρωστάει φυσικά στα περιορισμένα posts με τοποθέτηση προϊόντος που κάνει. Όταν το κάνει όμως (όπως για την Pepsi), το κοινό της τρελαίνεται.
Βρείτε λοιπόν μερικά εκατομμύρια followers και τα ξαναλέμε…
localStorage.clear();
Πηγή