Ο Renzo Rosso επισκέφθηκε την εβδομάδα μόδας του Παρισιού φορώντας ένα μπλουζάκι με κρυπτογραφημένο λογότυπο. Ήταν λάθος εκτύπωση ή μια σκόπιμη πρόκληση;
Ήταν και τα δύο! –ένα επιτηδευμένο λάθος.
Οτιδήποτε κάνετε online, είτε είστε διάσημος είτε όχι, θα κριθεί. Το μίσος «κυκλοφορεί» στο διαδίκτυο! Θυμωμένοι, πικραμένοι άνθρωποι μπορούν να κρύψουν πίσω από την ανωνυμία των οθονών τους το μίσος τους. Με τον έναν η τον άλλο τρόπο όλοι δέχονται μίσος στα social media!
Ο ιδρυτής της DIESEL, Rosso, ήθελε να προκαλέσει τους followers του στο Instagram. Όπως αναμενόταν, εμφανίστηκαν τόνοι σχολίων στο feed του τις επόμενες ώρες, δίνοντας περισσότερες αποδείξεις ότι η σύγκρουση και το μίσος είναι αναπόφευκτα στο διαδίκτυο.
Η DIESEL ξανασχολιάζει και ασχολείται με σημερινά κοινωνικά ζητήματα με έναν πολύ προσωπικό τρόπο, ξεκινώντας από τον εαυτό της.
Το Haute Couture της DIESEL θα είναι ένα τολμηρό μήνυμα προς τους haters σε όλο τον κόσμο – και μια πρόσκληση για όλους για να είναι δυνατοί, να αντιμετωπίσουν τα αρνητικά μηνύματα που λαμβάνουν καθημερινά.
Η πλήρης αποκάλυψη αυτής της νέας «περιπέτειας» στο χώρο της επικοινωνίας θα γίνει στο τέλος του καλοκαιριού, οπότε μείνετε συντονισμένοι.
localStorage.clear();
Πηγή