Το να είσαι μητέρα δεν είναι εύκολο, ειδικά αν είσαι η Νάρα Σμιθ, το μοντέλο και influencer που έγινε διάσημη για τα βίντεο στο TikTok όπου φτιάχνει φαγητό ενώ είναι ντυμένη με επώνυμα ρούχα.
Η influencer μίλησε στο GQ και αποκάλυψε ότι μερικές φορές μπορεί να χρειαστούν έως και επτά ώρες για να γυρίσει ένα μόνο βίντεο. Στο μεταξύ, όπως είπε, θα ταΐσει τα παιδιά της με κάτι πιο απλό, όπως πλιγούρι βρώμης.
Η Σμιθ, 22 ετών, είναι παντρεμένη με το μοντέλο Λάκι Μπλου Σμιθ, με τον οποίο έχει τρία παιδιά: τη Ραμπλ Χάνι, 3 ετών, τον Σλιμ Ίζι, 2, και τη Γουίμζι Λου, που γεννήθηκε τον Απρίλιο.
H influencer που μαγειρεύει φορώντας Chanel
Το μοντέλο, το οποίο έχει συγκεντρώσει 9,1 εκατομμύρια ακόλουθους στο TikTok, έγινε viral νωρίτερα φέτος όταν βίντεο με τις συνταγές της έγιναν δημοφιλή στην πλατφόρμα.
Σε αυτά, η Σμιθ εμφανίζεται συχνά φορώντας πανάκριβα ρούχα σχεδιαστών, όπως Chanel και Rodarte, είναι μακιγιαρισμένη και με χτένισμα κομμωτηρίου, και ετοιμάζει φαγητά και ροφήματα, σε κάποιες περιπτώσεις από αυτά που δεν επιχειρεί κανείς να φτιάξει στο σπίτι, όπως τσιχλόφουσκα και κόκα κόλα.
Στο backround παίζει συνήθως μια απαλή μουσική, και η ίδια -μιλώντας χαμηλόφωνα και αιθέρια- περιγράφει τι κάνει.
Τι απαντά στους επικριτές της
Στα βίντεο, η Σμιθ παρουσιάζει με έναν ιδιαίτερα ρομαντικό και μυθιστορηματικό τρόπο την καθημερινή οικογενειακή ζωή, και μία εντυπωσιακά διαφορετική εκδοχή της μητρότητας.
Αν και η δουλειά της έχει γοητεύσει πολλούς χρήστες του διαδικτύου, η ίδια έχει γίνει και στόχος σκληρής κριτικής, με πολλούς να καταφέρονται εναντίον της επειδή, όπως λένε, είναι «trad wife» (όρος που αποδίδεται σε γυναίκες που έχουν υιοθετήσει με χαρά τους παραδοσιακούς ρόλους των φύλων και που ζουν, μαγειρεύουν και ανατρέφουν τα παιδιά τους όπως θέλουν) και εξυμνεί τους παραδοσιακούς ρόλους των φύλων.
«Ό,τι κάνει η Νάρα Σμιθ στα βίντεό της είναι όλα όσα μας έμαθε η πατριαρχία να κάνουμε ως γυναίκες», είπε μια συνάδελφός της δημιουργός περιεχομένου του TikTok, η @saintjenni, σε ένα βίντεο που έκτοτε έχει συγκεντρώσει πάνω από 136.000 προβολές. «Σου πουλάει αυτόν τον τρόπο ζωής, που δεν είναι εφικτός στις περισσότερες γυναίκες».
Άλλοι λένε ότι σκηνοθετεί τα βίντεό της, κλέβει ιδέες για συνταγές και ισχυρίζονται ότι έχει μια ολόκληρη ομάδα βοηθών που κάνει τη δουλειά για εκείνη.
«Αυτό που πιστεύουν οι άνθρωποι στο Διαδίκτυο είναι ότι έχουμε οικιακούς βοηθούς, καθαρίστριες και νταντάδες και όλα αυτά τα πράγματα, ενώ στην πραγματικότητα είμαστε μόνον εγώ και ο Λάκι, που θέλουμε μια οικογένεια και μοιραζόμαστε τη ζωή μας στο διαδίκτυο» είπε στο GQ, προσθέτοντας ότι ο σύζυγός της βοηθά στην καθαριότητα.
Επίσης, υπερασπίστηκε τον εαυτό της ενάντια στο αφήγημα της «trad wife», λέγοντας ότι κάνει μόνο περιεχόμενο που απολαμβάνει.
«Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι αυτό είναι φυσιολογικό ή ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνουν οι άνθρωποι για να είναι με έναν συγκεκριμένο τρόπο», είπε η Σμιθ.
«Είτε πρόκειται για μια ιδέα γεύματος, είτε για ένα σπιτικό γεύμα που έχω φτιάξει στο μικρό μου, είτε για τη χαλαρωτική φωνή μου, είτε για οτιδήποτε άλλο, απλώς δίνω περιεχόμενο εκεί έξω για να εμπνεύσω τον κόσμο. Ο καθένας μπορεί να πάρει ό,τι θέλει από το περιεχόμενό μου», εξήγησε.
Όσον αφορά στο ακριβό της ντύσιμο, το απέδωσε το «υπόβαθρό» της γύρω από τη μόδα.
«Μου αρέσει να ντύνομαι ωραία. Μου αρέσει να κάνω το μακιγιάζ μου και να δείχνω προσεγμένη, και μου αρέσει να μαγειρεύω με όμορφα ρούχα. Αυτό έγινε ένα μέρος του περιεχομένου μου που άρεσε στον κόσμο να βλέπει. Η Ραμπλ λατρεύει όταν βάζω ένα φόρεμα. Είναι σαν να λέει “φαίνεσαι τόσο όμορφη, μαμά”», είπε.
Σημειώνεται ότι το περιεχόμενο της «trad wife» έχει γίνει δημοφιλές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά την πανδημία, καθώς όλο και περισσότερες γυναίκες αγωνίζονται να εξισορροπήσουν την επαγγελματική και την οικογενειακή ζωή.
Πηγή: Business Insider
Πηγή