Εναντίωση στα μέτρα για τον Covid, παραληρηματικές αναρτήσεις με παραλογισμούς και fake news στο προφίλ συλληφθείσας των «Θεματοφυλάκων του Συντάγματος».
Ανάμεσα στους 11 συλληφθέντες της ομάδας «Θεματοφύλακες του Συντάγματος» που σήμερα κλιμακώνοντας τη δράση τους και τις παράλογες κινήσεις τους, επιτέθηκαν άγρια στον γυμνασιάρχη του Αιγινίου, του πέρασαν χειροπέδες και τον «απήγαγαν», βρίσκεται και μια δασκάλα χορού.
Η δασκάλα χορού είναι η διαχειρίστρια της σελίδας «Σύλλογος Φίλων Τεχνών Έαρ» στο Facebook στην οποία ξεδιπλώνεται όλος ο παραλογισμός των μελών της αυτοαποκαλούμενης οργάνωσης «Θεματοφύλακες του Συντάγματος». Διαδίδοντας ασύστολα fake news στις αναρτήσεις και ισχυρισμούς που ξεπερνούν τη λογική ισχυρίζονταν απίστευτα πράγματα -τα οποία φυσικά δεν έχουν καμία απολύτως βάση. Οπως διαπιστώνει κανείς από το προφίλ, έκαναν, μάλιστα και διαδικτυακές ενημερώσεις γύρω από τον… παραλογισμό τους. Αναφέρει σε ανάρτησή της στις 4 Δεκεμβρίου: «Καλησπέρα σε όλους,
σήμερα στις 22:00 θα πραγματοποιήθει διαδικτυακή ενημέρωση για την ΕΠΊΤΑΞΗ των Δημοσίων Σχολείων της Ελληνικής Επικράτειας. Αποστολή μηνύματος με την λέξη ΕΠΊΤΑΞΗ για να σας αποσταλεί το link στο Μessnger του Συλλόγου».
Σε άλλη ανάρτησή της γράφει:
«Προς κάθε εισαγγελέα,
Προς τον Άρειο Πάγο και προς το Συμβούλιο της Επικρατείας,
Όταν το καράβι κινδυνεύει και όλοι ομολογούν ότι είναι ανά
αρμόδιοι για να το κυβερνήσουν ,και αναλαμβάνει το τιμόνι και ο τελευταίος μούτσος τότε ο μούτσος γίνεται Καπετάνιος!
Σας δηλώνω λοιπόν ευθαρσώς εφ όσον είστε αναρμόδιοι για την διακυβέρνηση του, το αναλαμβάνω εγώ ο τελευταίος μούτσος, αγράμματος και αναλφάβητος.
ΝΑΥΤΙΚΌΝ ΔΙΚΑΙΟΝ».
Ποιοι είναι οι 11 «Θεματοφύλακες του Συντάγματος» που συνελήφθησαν για την αρπαγή του γυμνασιάρχη
Φωτό-ντοκουμέντο: Η άγρια επίθεση και αρπαγή του γυμνασιάρχη Αιγινίου από τους «Θεματοφύλακες του Συντάγματος»
Μεταξύ άλλων είχε αναρτήσει ένα κείμενο απευθυνόμενη στους διευθυντές Γυμνασίου και Λυκείου στο Αιγίνιο Πιερίας.
Στις 4 Νοεμβρίου η δασκάλα χορού με ανάρτησή της στο Facebook, έγραφε χαρακτηριστικά:
«ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟΥ (edu.pass-Education Passport) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ” και συνέχιζε: «Απεφάσισα τελικά να υποκύψω στον εκ-βιασμό, στον ψυχικό βιασμό της ελεύθερης ψυχής. Να παραδοθώ σε ένα τερατούργημα, που επιβάλλει, για το «καλό» του παιδιού μου, να του στερεί το μοναδικό δικαίωμα που τον διαφοροποιεί από τα ζώα, αλλά και όλα τα έμψυχα όντα της δημιουργίας, αυτό που τον καθιστά άνθρωπο. ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ.
Αυτό τον φρικτό ιστό, που έχει δημιουργήσει αυτό που ονομάζουν όλοι ΣΥΣΤΗΜΑ και κρύβονται πίσω από αυτό που επιβάλλει, με τον πιο Ανήθικο, Ανίερο, Ανόσιο τρόπο. Τον υποβιβασμό του ανθρώπου σε ζώο, στερώντας του το μοναδικό δικαίωμα, που σε τελική ανάλυση, δεν του το έδωσε το σύστημα και ο κάθε ένας που το υπηρετεί και το επιβάλλει, αλλά η ίδια η Φύση, ο ίδιος ο Θεός και έτσι δεν μπορεί να καταλάβει ότι μ’ αυτήν του την κίνηση διαπράττει ΥΒΡΙ και ότι όσο πιο μαζική και αρνητικά υπεράριθμη είναι αυτή η ΥΒΡΙΣ την ανάλογη σε ένταση ΝΕΜΕΣΗ θα επιφέρει.
Γνωρίζετε από την αρχή, την αντίθεσή μου στην στέρηση της ελεύθερης βούλησης, που επιβάλλει την κυριαρχία του να είναι ο άλλος υγιής με τον τρόπο που αυτός πιστεύει ή με αυτόν που του έχουν επιβάλλει με την ΘΕΛΗΣΗ και την ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ του, χωρίς να σέβεται ή τουλάχιστον να αναγνωρίζει στον διπλανό του, τον απέναντί του το δικαίωμα να πράξει όπως αυτός θεωρεί το να είναι υγιής, με το να ζει σε καθαρό περιβάλλον, να αναπνέει καθαρό αέρα, να τρέφεται σωστά, έτσι ούτως ώστε να είναι πρωτίστως ψυχικά και πνευματικά και στην συνέχεια σωματικά υγιής. Αυτό φοβάται στην ουσία το «σύστημα». Τους ψυχικά υγιείς, αυτούς που μπορούν να αντιμετωπίσουν όχι μόνο την νόσο αλλά και οιαδήποτε δυσκολία τους παρουσιαστεί, καθ’ ότι α-σθενής σημαίνει αυτός που δεν έχει σθένος.
Η επιβολή του edu.pass (education passport), του εκπαιδευτικού διαβατηρίου, όπως και όλων των άλλων διαβατηρίων που χρειάζονται, είναι πολύ λογική σε ένα χώρο που έχει μετατραπεί από Σχολείο σε ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΟΜΗ, όπως το αναφέρει η οδηγία του συστήματος.
Θα υποστώ τον καθημερινό βιασμό της Νέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του ΝΕΟΥ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
Θα χρησιμοποιήσω και εγώ το edu.pass, που επιβάλλει την καθημερινή καταγραφή παρουσίας, όχι μόνο του μαθητή, αλλά και του γονέα, απαιτώντας όλα τα προσωπικά στοιχεία, για να δηλώνει καθημερινά την υποταγή του στο ΣΥΣΤΗΜΑ.
Θα το επωμιστώ και αυτό, με τον εκ- βιασμό του να στερήσει, αν δεν υπακούσω, το παιδί από το φυσικό του περιβάλλον, που είναι ο χώρος συνεύρεσης με τους συνομήλικους και τους φίλους του. Μέχρι να καταλάβει και αυτό το ίδιο το παιδί, ότι του επιτρέπουν την πρόσβαση, σε ένα χώρο, που από χώρος διδασκαλίας έχει μετατραπεί σε χώρο εκπαίδευσης ανθρωποειδών, ανθρώπινων κατασκευασμάτων, που σε εκπαιδεύουν να μην Μιλάς, να μην Σκέφτεσαι, να μην Αναπνέεις, για να μπορείς να είσαι πειθήνιος και υποταγμένος δέκτης όλων των πληροφοριών που πρέπει να σου μεταδώσουν, για να γίνεις και εσύ ένα ακόμα εκτελεστικό όργανο της ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ.
Πρώτη φορά στην Ιστορία της Ανθρωπότητας, οι υγιείς πρέπει να πιστοποιούν, ως πραγματικοί πιστοί ακόλουθοι, όπως η καθηγήτρια αρμόδια για τον Covid-19, παρά να φροντίζουν να είναι υγιείς.
Με κατηγορήσατε ότι στερώ από το παιδί μου το δικαίωμα της μόρφωσης, κάτι στην ουσία που κάνετε εσείς και το «σύστημα».
Έχετε δίκιο, με τη στάση μου δίνω την δυνατότητα στο παιδί μου να επιλέξει εάν θέλει και το ίδιο να αποτελεί μέρος αυτού του μορφώματος, αφού στην ουσία οι ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΟΜΕΣ ,είναι Δημόσια Αναμορφωτήρια που αναδιαμορφώνουν την Ιστορία, τα Ιδανικά, τις Αντιλήψεις της Νέας Στρατιάς Υπηκόων που θέλουν να κατασκευάσουν.
Υπηκόων που απλά υπακούουν σε κάθε παράλογη απαίτηση μίας κυβέρνησης εντεταλμένης να υπηρετεί μία παγκόσμια ψυχό-πνευματική δικτατορία του Ανθρώπου.
Όσες όμως μάσκες και διαβατήρια και να του επιβάλλουν, τίποτα δεν μπορεί να φιμώσει μία ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΨΥΧΗ, ένα ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ που έχει καλλιεργήσει την αρετή της Διάκρισης.
Να μπορεί δηλαδή να διακρίνει, το ωφέλιμο από το βλαβερό, το παράλογο από το λογικό, την επιβολή βίας από την Ελεύθερη Βούληση και να δει εντέλει από μόνο του, ότι τα ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ, που μετονομάστηκαν απλά σε ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΔΟΜΕΣ, περισσότερο βλάπτουν παρά ωφελούν, περισσότερο κατευθύνουν παρά διδάσκουν, ύπουλα, μεθοδικά και οργανωμένα την εκπαίδευση της εύπλαστης παιδικής ψυχής σε Νέα Ψηφιοποιημένη, με ανθρώπινη μορφή μηχανή».
Πηγή