Ακόμα και 2.000 δολάρια πληρώνουν τα πλουσιόπαιδα για να γίνουν Πλουσιόπαιδα του Instagram.
Ο δημοφιλής λογαριασμός με τους 374.000 followers παρουσιάζει αυτό ακριβώς που λέει: πλουσιόπαιδα με πανάκριβα αυτοκίνητα, σκάφη και αεροπλάνα που ξεχειλίζουν χρήμα και ανάγκη επίδειξης.
Και κάποιος έπρεπε να το εκμεταλλευτεί όλο αυτό.
James McLeod Ison τον λένε και είναι ο ιθύνων νους πίσω από τη σελίδα Rich Kids of Instagram. Κι αν πρέπει να το πούμε, ο ίδιος δεν μεγάλωσε καθόλου μέσα στα πλούτη.
Στο σπιτάκι των παππούδων του στο Λέστερ της Αγγλίας μεγάλωσε και μοιραζόταν μάλιστα το ίδιο κρεβάτι με τη μαμά του.
Ξαφνικά λοιπόν πριν από 8 χρόνια είχε μια τρελή ιδέα, να παντρέψει τις δύο νέες εμμονές του κόσμου: το Instagram και τους πολυεκατομμυριούχους millennials. Και τώρα οδεύει τάχιστα κι αυτός στον δρόμο προς τα πλούτη.
Rich Kid of Instagram δεν είναι ακόμα, γίνεται ωστόσο ολοένα και πιο πλούσιος. Η ιστορία του ξεκινά το 2012, όταν 19χρονος φοιτητής τότε ανέβασε από το δωματιάκι που ζούσε στην Οξφόρδη την πρώτη του φωτογραφία στο Instagram: έναν 15χρονο μέσα σε ιδιωτικό τζετ να απολαμβάνει το πρωινό του στον πολυτελή μπουφέ καθ’ οδόν για τα Φίτζι.
Έτσι ξεκίνησε το διαβόητο σήμερα Rich Kids of Instagram (RKOI), ένας λογαριασμός αφιερωμένος στη συλλογή εικόνων από τους πλουσιότερους πιτσιρικάδες του πλανήτη.
Πλέον είναι status symbol να μπεις εκεί. Και εσύ και το supercar σου. Ή το superyacht, αλίμονο.
Ο ασίγαστος Ison δεν σταματά όμως αποκλειστικά στην προώθηση του συχνά αμφιλεγόμενου περιεχομένου του. Ξέρει πώς να κάνει δουλειές για τους πλούσιους και επεκτείνει διαρκώς την γκάμα των υπηρεσιών που παρέχει.
Πλέον κανονίζει ακόμα και υπερπολυτελή events για τους πελάτες του, όπως ας πούμε ένα exclusive δείπνο για δύο στον Πύργο του Άιφελ. Με κόστος όχι λιγότερο από 25.000 δολάρια.
Ο 27χρονος ξεκίνησε την ιστορία με το Instagram όταν τα κοινωνικά μέσα ήταν ακόμα σχετικά νεαρά σε ηλικία. Το 2012 το Instagram είχε αποκλειστικά φωτογραφίες από διακοπές και φαγητά.
Εκείνος σκέφτηκε μια άλλη χρήση: να απεικονίζει πλουσιόπαιδα σε πράγματα που οι περισσότεροι μόνο να ονειρευτούν μπορούν.
Οι χιλιάδες followers που μάζεψε εντυπωσιακά γρήγορα εξοργίζονταν κάποιες φορές με τις εικόνες. Όλοι ζήλευαν όμως, κι αυτό ήταν όπως λέει το κλειδί της επιτυχίας του.
Η σελίδα ονομάζεται σήμερα Rich Kids of the Internet, εξαιτίας μιας μικρής προστριβής με το Facebook, ιδιοκτήτη του Instagram, και είναι ένα μικρό μόνο μέρος της ομπρέλας δραστηριοτήτων της Rich Kids.
Ο James καταπιάνεται πια με luxury τουρισμό και υπηρεσίες concierge. Κάτι που σημαίνει πως δεν ανεβάζει απλώς εικόνες υπερπολυτέλειας πιτσιρικάδων, αλλά τις κάνει κιόλας να συμβούν…
Πηγή