Σε ναυπηγείο στα Αμπελάκια Σαλαμίνας όπου φυλάσσεται επί 24ωρου βάσεως από στελέχη του λιμενικού σώματος, οδηγήθηκε το μεσημέρι με τη βοήθεια ρυμουλκών, το δεξαμενόπλοιο «Αγ. Ζώνη ΙΙ».
Η επιχείρηση ανέλκυσης και απομάκρυνσης του ναυαγίου, επιτεύχθηκε από εξειδικευμένο προσωπικοί του ομίλου Σπανόπουλου, με την χρήση ενός πλωτού γερανού ελκτικής ισχύος 1300 τόνων, ρυμουλκών, αντιρρυπαντικών σκαφών και εξειδικευμένου καταδυτικού συνεργείου.
Το πλοίο συνόδευσαν απορρυπαντικά σκάφη και ρυμουλκά, καθώς και πλωτά του λιμενικού σώματος, ενώ στο σημείο όπου μεταφέρθηκε, τοποθετήθηκε πλωτό φράγμα για προληπτικούς λόγους.
Να σημειωθεί ότι η δικαστική έρευνα της υπόθεσης βρίσκεται στα χέρια της 5ης ανακρίτριας Πειραιά, η οποία έχει ορίσει πραγματογνώμονα για την υπόθεση του ναυαγίου, ενώ δύτες της αναδόχου εταιρείας πραγματοποίησαν σήμερα μία τελευταία βιντεοσκόπηση του πλοίου και του βυθού όπου βρισκόταν εδώ και δυόμισι μήνες.
Η πλευρά της πλοιοκτήτριας εταιρείας, για τη βύθιση του πλοίου δεν είχε αποκλείσει από την αρχή ως αιτία του ναυαγίου την πιθανότητα κάποιας δολιοφθοράς.
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, στο πάτο του «Αγ. Ζώνη ΙΙ» φαίνεται να διαπιστώνεται η ύπαρξη τρύπας με φορά της λαμαρίνας προς τα μέσα.
Υπενθυμίζεται ότι το δεξαμενόπλοιο, κατασκευής 1972 και με χωρητικότητα 3.205 τόνων, βυθίστηκε νοτιοδυτικά της νησίδας Αταλάντης, ενώ ήταν αγκυροβολημένο και φορτωμένο με 2.200 μετρικούς τόνους fuel oil και 370 μετρικούς τόνους marine gas oil, ενώ σε αυτό επέβαιναν δύο μέλη του πληρώματος από τα συνολικά 11.
Πάντως, φως στα αίτια της βύθισης του «Αγ. Ζώνη ΙΙ», αναμένεται να ρίξουν, ο ειδικός πραγματογνώμονας που έχει οριστεί από την 5η ανακρίτρια και αναμένεται να συντάξει τη σχετική έκθεση, αλλά και οι επιθεωρητές του υπουργείου Ναυτιλίας.
Προανάκριση για την υπόθεση του ναυαγίου πραγματοποιείται ταυτόχρονα από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά αλλά και την ΕΛΥΔΝΑ (Ελληνική Υπηρεσία Διερεύνησης Ναυτικών Συμβάντων) όπου έως σήμερα έχουν καταθέσει ορισμένα από τα μέλη του πληρώματος.
localStorage.clear();
Πηγή