Νέες πληροφορίες έρχονται διαρκώς στο φως για τη μοιραία νύχτα στα Τέμπη όταν τα δύο τρένα, η εμπορική και η επιβατική αμαξοιστοιχία, συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα το θάνατο 57 ανθρώπων.
Την ώρα που ο σταθμάρχης οδηγήθηκε στη φυλακή καθώς κρίθηκε προφυλακιστέoς μετά την απολογία του και ενώ ήδη σε αργία έχει τεθεί ο προϊστάμενος του ΟΣΕ που βγάζει τις βάρδιες, νέες πληροφορίες για τις ενδείξεις που αγνοοήθηκαν και θα μπορούσαν να είχαν προλάβει την τραγωδία έρχονται στο φως.
Ο σταθμάρχης έκανε ένα τραγικό λάθος βάζοντας την επιβατική αμαξοστοιχία στη λάθος γραμμή, ουσιαστικά τοποθετώντας την σε τροχιά σύγκρουσης με την εμπορική αμαξοστοιχία, καθώς η διαχείριση των τρένων, ελλείψη τηλεδιοίκησης είχε αφεθεί στα χέρια των ανθρώπων της εκάστοτε βάρδιας.
Κάνοντας ουσιαστικά μια από τις πρώτες του βάρδιες στον εν λόγω σταθμό (έναν από τους μεγαλύτερους στη χώρα) και μάλιστα μόνος του εκείνη την ώρα ο σταθμάρχης έκανε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες το λάθος και ακολούθως, όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία που έχουν έρθει στο φως, ενδείξεις αγνοήθηκαν, συστήματα δεν λειτούργησαν, πρωτόκολλα δεν εφαρμόστηκαν.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Μega υπήρξε και μια ακόμη ένδειξη που θα μπορούσε να έχει σημάνει συναγερμό και να έχει αποφευχθεί το δυστύχημα. Μια ένδειξη που σήμανε συναγερμό στον σταθμό Ρ6 το κρίσιμο δεκάλεπτο πριν τη σφοδρή σύγκρουση. Ο σταθμός Ρ6 ελέγχει την κατανάλωση ρεύματος από τις γραμμές του τρένου. Καταγράφηκε λοιπόν υπερκατάνωση ρεύματος στην γραμμή καθόδου με τον υπεύθυνο του σταθμού να καλεί στο σταθμό των Νέων Πόρων, όπου εκεί η σταθμάρχισα τον ενημέρωσε ότι γνωρίζει ότι τη γραμμή χρησιμοποιεί η εμπορική αμαξοστοιχία και τίποτα περισσότερο.
Στη συνέχεια το τμήμα Ρ6 επικοινώνησαν με τη Λάρισα ωστόσο δεν υπάρχει ενημέρωση για το τι ειπώθηκε ή το τι απάντησαν από εκεί.
Πηγή