Κυριακή , 29 Δεκέμβριος 2024

Την Τρίτη θα παρουσιαστεί το Νέο Εμπορικό Σήμα της AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών παρουσιάζει, την Τρίτη 30 Ιουνίου και ώρα 7.00 μ.μ., τη στρατηγική και το Νέο Εμπορικό Σήμα και το Λογότυπο της AGORA ATHENS-Πλάκα Μοναστηράκι.

Στην παρουσίαση θα χαιρετίσουν ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου και ο αντιπρόεδρος Νίκος Κουγιουμτσής.

Κατά την εκδήλωση θα παρουσιαστεί η Στρατηγική και το Νέο Branding, Εμπορικό Σήμα και Λογότυπο για την AGORA ATHENS -την Πλάκα και το Μοναστηράκι που είναι η συνέχεια του εκπονηθέντος Στρατηγικού Πλάνου για τη μεγαλύτερη τουριστική αγορά της χώρας που ξεκίνησε πριν 8 μήνες από το Επιμελητήριο.

Στόχος και όραμα είναι η αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός της μεγαλύτερης τουριστικής αγοράς της Ελλάδος, να γίνει επίκεντρο της νεολαίας και των παραγωγικών και δημιουργικών πολιτών της κοινωνίας.

Άξονες του Στρατηγικού Πλάνου η πλήρης Ψηφιοποίηση της αγοράς με χρήση Artificial Intelligence & Augmented Reality, το Πολυκαναλικό Marketing (Omnichannel Marketing) τα προγράμματα Loyalty για την αύξηση της Πιστότητας των Πελατών αλλά και συνεχόμενη υποστήριξη με Προβολή και Διαφήμιση σε μεγάλα Πανελλαδικά και Ευρωπαϊκά ΜΜΕ της AGORA ATHENS καθώς και στις πύλες εισόδου της χώρας (αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, λιμάνι Πειραιά, κλπ).

Το Επιμελητήριο, όπως αναφέρει στην ηλεκτρονική σελίδα του, ακόμη και σε δύσκολους καιρούς με την συνεχόμενη αβεβαιότητα του κορονοϊού και τις οικονομικές δυσχέρειες που αυτή φέρνει, αναμορφώνει και τονώνει την αγορά Πλάκα-Μοναστηράκι (AGORA ATHENS), με άμεσο στόχο να αυξήσει την επισκεψιμότητα και την αγοραστική κίνηση και συνεπώς τον τζίρο των επιχειρηματιών της περιοχής του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, δυναμώνοντας την απασχόληση και τα θετικά αποτελέσματα για την κοινωνία.

Ταυτόχρονα προχωρά με την αρωγή της Πολιτείας μελέτες παρεμβάσεων τόσο στον δημόσιο χώρο (δάπεδα, φωτισμό, σκίαση, χώροι πρασίνου) όσο και στον ιδιωτικό χώρο με ανακαινίσεις στις όψεις όλων των καταστημάτων της περιοχής.


Πηγή