Σε πανεκπαιδευτικό αγώνα «για να μη γυρίσει το ρολόι της εκπαίδευσης πίσω στην προ του 2015 διάλυση», καλεί ο ΣΥΡΙΖΑ και ζητά από την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως «να αποσύρει το νομοσχέδιο – έκτρωμα», όπως το χαρακτηρίζει.
Στην ανακοίνωσή του ο αρμόδιος τομεάρχης Παιδείας, Νίκος Φίλης, προσθέτει ότι «αν η κυρία Κεραμέως δεν μπορεί να το πράξει, πρέπει ο πρωθυπουργός να αναλογιστεί τι διακυβεύεται και να αναλάβει τις ευθύνες του. Και να υπολογίζει πως οι αντιδράσεις θα είναι πολύ μεγαλύτερες από το φιάσκο των voucher της ψευδοκατάρτισης, τα οποία ο υπουργός Εργασίας αναγκάστηκε τελικά να αποσύρει».
Στην ανακοίνωσή του ο κ. Φίλης εξηγεί: «Ήδη από τις αρχές της Μεγάλης Εβδομάδας ζητήσαμε από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως τη σύγκληση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, έστω και με τη μορφή της τηλεδιάσκεψης. Μια σειρά από ζητήματα, όπως το άνοιγμα των σχολείων, οι ενδοσχολικές και οι πανελλήνιες εξετάσεις, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών, οι απευθείας αναθέσεις χιλιάδων ευρώ σε ημετέρους, οι παλινωδίες με την προμήθεια τεχνολογικού εξοπλισμού σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, δεν είναι δυνατό να μην αποτελούν θέμα κοινοβουλευτικής συζήτησης, στο όνομα των έκτακτων συνθηκών.
Ειδικά για την επαναλειτουργία ή μη των σχολείων, ο ΣΥΡΙΖΑ πρότεινε τη συμμετοχή του καθηγητή Τσιόδρα και άλλων ειδικών επιστημόνων στην Επιτροπή, ώστε να υπάρξει αρμόδια ενημέρωση και όχι η υγεία εκατοντάδων χιλιάδων εκπαιδευτικών, μαθητών και των οικογενειών τους να αποτελεί ευκαιρία παρασκηνιακών ενδοκυβερνητικών διαφωνιών και σκοπιμοτήτων».
Ακολούθως καταλογίζει στην υπουργό Παιδείας ότι «προτίμησε να μας τροφοδοτήσει με ένα νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας! Με σκοπό να αιφνιδιάσει την εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και την αντιπολίτευση. Και να μετατρέψει την ομοψυχία του “Μένουμε Σπίτι” σε κουτοπόνηρη πολιτική ιδιοτέλεια και σε “κατ’ οίκον καραντίνα” των δημοκρατικών δικαιωμάτων και των κοινοβουλευτικών διαδικασιών».
Υποστηρίζει ακόμη ότι «η υπουργός Παιδείας, φέρνει νομοσχέδιο που δυναμιτίζει την εκπαίδευση, την ίδια ώρα που απαιτείται η μέγιστη συσπείρωση για την αντιμετώπιση της κρίσης. Αντί για συναίνεση, αυταρχισμός, αντί για διάλογο, γελοιοποίηση της διαβούλευσης και καταστρατήγηση των κοινοβουλευτικών κανόνων. Γιατί όλα αυτά; Για την άνευ αντιδράσεων, άρον-άρον, υφαρπαγή μιας κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας. Για εξόφληση νέων γραμματίων προς τους κολεγιάρχες και την εξασφάλιση πελατείας στην ιδιωτική εκπαίδευση. Για την ύψωση αλλεπάλληλων φραγμών στη μόρφωση των νέων μας. Για τον δραστικό περιορισμό των εισακτέων στα Πανεπιστήμια».
Πηγή