Με 6 κινητήρες το νέο μοντέλο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Σχεδιαστικά οι αλλαγές εστιάζονται στον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, με τα νέα φώτα LED, τόσο για εμπρός, όσο και για πίσω. Το έργο του ανοίγματος της πίσω πόρτας έχει αναλάβει τώρα το σήμα της VW που πήρε τη θέση της κλασσικής χειρολαβής.
Στο εσωτερικό την μεγάλη αλλαγή κάνουν τα τρία όργανα που είναι τοποθετημένη στο ταμπλό, ενώ διαθέσιμο είναι και ένα δυνατό ηχοσύστημα της Dynaaudio Excite, μαζί με τα συστήματα Blind Spot Assist που διαβάζει τις «τυφλές» γωνίες στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και το Park Assist ή αλλιώς η υποβοήθηση παρκαρίσματος.
Έξι είναι οι κινητήρες της γκάμας του ανανεωμένου Scirocco και όλοι τους έχουν σημαντικές αναβαθμίσεις. Ο βασικός είναι ο 1.4 TSI με απόδοση 3 επιπλέον ίππων, φτάνοντας τώρα τους 125 ίππους, ενώ η μέση κατανάλωση περιορίζεται στα 5,4 λίτρα/100 χλμ.
Καταργήθηκε η έκδοση 1.4 TSI με τους 160 ίππους και τη θέση της πήρε αυτή με τον 2λιτρο TSI που αποδίδει 180 ίππους, δηλαδή σε σύγκριση με αυτόν που αντικαθιστά είναι επιπλέον 20 ίππους. Λίγο πιο πάνω η έκδοση 2.0 TSI αποδίδει τώρα 220 ίππους (από 210), ενώ η κορυφαία έκδοση R φτάνει τους 280 ίππους (από 265), με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε μόλις 5,5 δλ.
Όσον αφορά τους diesel κινητήρες έχουμε δυο εκδόσεις του 2.0 TDI, με απόδοση 150 και 184 ίππους, δηλαδή +10 και +7 ίππους αντίστοιχα. Η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,6 δλ. για την έκδοση με τους 150 ίππους και 7,5 δλ. για το ισχυρότερο των 184 ίππων.
Πηγή: gazzetta.gr