Ένα κοινωνικό πείραμα για έναν ευαίσθητο σκοπό
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πόσες φορές στο δρόμο ή σε μια κοινωνική εκδήλωση οι περαστικοί κοιτάζουν προς τη μεριά του στήθους σας;
Στο πλαίσιο καμπάνιας ευαισθητοποίησης για την αυτοεξέταση του στήθους από όλες τις γυναίκες για την πρόληψη το καρκίνου του μαστού, γνωστή εταιρεία πραγματοποίησε ένα κοινωνικό πείραμα: τοποθέτησε στο στηθόδεσμο μιας γυναίκας μια κρυφή κάμερα προκειμένου να διαπιστωθεί πόσοι …τσεκάρουν στο επίμαχο σημείο. Δείτε τα αποτελέσματα…
Πηγή: newsbeast.gr