Σάββατο , 21 Δεκέμβριος 2024
Η δωρεάν επιστροφή προϊόντων θα αυξήσει τις διαδικτυακές αγορές

Η δωρεάν επιστροφή προϊόντων θα αυξήσει τις διαδικτυακές αγορές

Οι καταναλωτές σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη εξετάζουν το ενδεχόμενο αγορών εκτιμά η PayPal

Το 75% περίπου των καταναλωτών στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη θα εξέταζε το ενδεχόμενο να προβεί σε περισσότερες διαδικτυακές αγορές, εάν ήταν διαθέσιμη η δωρεάν επιστροφή προϊόντων.

Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή της η PayPal, εταιρεία παροχών διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία εγκαινιάζει την υπηρεσία PayPal Refunded Returns (δωρεάν επιστροφή προϊόντων) και αποκαλύπτει τα πιο πρόσφατα στοιχεία για τις νέες καταναλωτικές προδιαγραφές στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κεντρο-Ανατολική Ευρώπη.

Η PayPal ανακοίνωσε το λανσάρισμα της υπηρεσίας PayPal Refunded Returns σε 15 χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, σε συνέχεια της αντίστοιχης έναρξης σε άλλα κράτη της ΕΕ, ενώ τα αποτελέσματα μίας πρόσφατης έρευνας, που διεξήγαγε η Gemius για λογαριασμό της PayPal, επιβεβαιώνουν ότι οι καταναλωτές αυτής της περιφέρειας αντιμετωπίζουν και αυτοί την δωρεάν επιστροφή ειδών ως έναν βασικό γνώμονα του ηλεκτρονικού εμπορίου και εξίσου σημαντικό, όταν πρόκειται να λάβουν την απόφαση για την online αγορά ή μη ενός προϊόντος.

Ο διαδικτυακός καταναλωτής το 2014

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, οι καταναλωτές στην εν λόγω περιοχή αγοράζουν όλο και περισσότερο και θεωρούνται συνειδητοποιημένοι πελάτες: Ενώ σχεδόν το 37% αγοράζει στο διαδίκτυο περίπου 1-2 φορές το τρίμηνο, υπάρχει, επίσης, ένα καθόλου αμελητέο μερίδιο καταναλωτών που προβαίνει σε αγορές πάνω από μία φορά το μήνα (18%).

Σημειώνεται ότι πλέον για τους περισσότερους στην περιοχή οι αγορές στο διαδίκτυο δεν αποτελούν μυστήριο – οι καταναλωτές όχι μόνο το τολμούν, αλλά γνωρίζουν και το πώς να το αξιοποιήσουν με κάθε δυνατό τρόπο. Ως εκ τούτου, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι καταναλωτές προσδοκούν τις προδιαγραφές και παροχές που ισχύουν, διεθνώς.

Παράλληλα, η δυναμική αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ακόμα ιδιαίτερα μεγάλη, αφού, όπως επισημαίνει η έρευνα, οι καταναλωτές θα ήταν διατεθειμένοι να προβούν σε ακόμα περισσότερες αγορές, έχοντας μεν ξεπεράσει το φόβο του διαδικτυακού shopping, εάν δεν ανησυχούσαν, όμως, για το εάν θα είναι σε θέση ή όχι να επιστρέψουν τα προϊόντα που αγόρασαν.

Καθώς τα μεταφορικά κόστη αποτελούν έναν βασικό παράγοντα των διαδικτυακών αγορών (το 40% των πελατών σκέφτεται σοβαρά να μην προβεί σε αγορά, όταν είναι αναγκασμένοι να πληρώσουν το κόστος αποστολής), το 75% των ερωτηθέντων θα εξέταζε την περίπτωση να αγοράσει επιγραμμικά (online) περισσότερα είδη, εάν ήταν δωρεάν το μεταφορικά έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Επιπλέον, το 74% των διαδικτυακών αγοραστών προσέχει, εάν παρέχεται η δυνατότητα δωρεάν επιστροφής στις επιγραμμικές αγορές, ενώ το 21% των ερωτηθέντων όντως αγόρασε είδη επιγραμμικά την περασμένη χρονιά, ακριβώς επειδή ίσχυε η πολιτική της δωρεάν επιστροφής χωρίς έξοδα μεταφοράς.

Ενώ σχεδόν το 57% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι είναι καλό να παρέχεται η δυνατότητα της δωρεάν επιστροφής στις επιγραμμικές αγορές, μόλις το 6% των πελατών δηλώνει ότι δεν είναι απαραίτητο ή και καθόλου σημαντικό», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Όπως ανακοινώθηκε, οι χρήστες που έκαναν την παραγγελία ενός προϊόντος και το πλήρωσαν μέσω PayPal, μπορούν να το επιστρέψουν και να αποζημιωθούν πλήρως για το κόστος μεταφοράς, έως το ποσό των 30 ευρώ ανά αποστολή.

Το μοναδικό τους μέλημα σχετικά με τη χρηματική αποζημίωση είναι να κρατήσουν τις αποδείξεις των ταχυδρομικών τελών μεταφοράς.

Τότε, τα τρία εύκολα βήματα, προκειμένου να λάβουν την επιστροφή χρημάτων, είναι τα εξής: Κατεβάζουν την ειδική φόρμα και συμπληρώνουν τα στοιχεία τους, προσθέτουν τις αποδείξεις της αγοράς και της ταχυδρομικής αποστολής και στέλνουν με email στην PayPal το πακέτο της φόρμας και των αποδεικτικών.

 

 

Πηγή: newsbeast.gr