Μεγάλη επιτυχία γνωρίζει η εφαρμογή Cyberkid που αναπτύχθηκε από την ΕΛ.ΑΣ.
Παράλληλα κατά την ίδια περίοδο, η επισκεψιμότητα στο site www.cyberkid.grαυξήθηκε κατά 300%. Τo γεγονός αυτό καταδεικνύει όχι μόνο τη χρηστικότητα της εφαρμογής, αλλά και τη διαρκή ανάγκη γονέων και παιδιών για έγκυρη ενημέρωση σχετικά με θέματα που αφορούν στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου.
Ειδικότερα, το Cyberkid ξεχωρίζει για την καινοτόμο -όχι μόνο σε ευρωπαϊκό επίπεδο αλλά και παγκοσμίως- Γραμμή SOS – Cyber Alert, η οποία δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να επικοινωνούν άμεσα (touchscreen call) και σε πραγματικό χρόνο με το Κέντρο Επιχειρήσεων της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με πρωταρχικό σκοπό τη διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας των παιδιών, καθώς και κάθε γεγονότος το οποίο έχει να κάνει με κίνδυνο ή απειλή ζωής κατά αυτών.
Η εφαρμογή αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας www.cyberkid.gr του υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, η οποία υλοποιείται από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας με τη χορηγία της WIND.
«Οι νέες γενιές αναπτύσσουν ταχύτατα ψηφιακή νοημοσύνη και κουλτούρα καθώς μεγαλώνουν μέσα στην τεχνολογία. Το κινητό τηλέφωνο και το ίντερνετ είναι μέρος της ζωής τους από μικρή ηλικία και χρειαζόμαστε θεσμικές πρωτοβουλίες όπως το site www.cyberkid.gr και το cyberkid App ώστε να εκπαιδεύονται για να αξιοποιούν την τεχνολογία με θετικό τρόπο» δήλωσε ο Γιώργος Τσαπρούνης, διευθυντής εταιρικών σχέσεων της WIND Ελλάς στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση του νέου application σε εκπροσώπους online Μέσων.
Η Ελλάδα ακολουθεί πιστά τη διεθνή τάση συνεχούς ανόδου στις πωλήσεις των smartphones, των έξυπνων κινητών συσκευών που προσφέρουν άμεση πρόσβαση στο ίντερνετ καθώς και σε ένα πλήθος ενημερωτικών, πρακτικών και ψυχαγωγικών εφαρμογών. Κάθε χρόνο εκτιμάται ότι στη χώρα μας πωλούνται παραπάνω από 1,5 εκατομμύριο smartphones, έχοντας πλέον τη μερίδα του λέοντος στις συνολικές πωλήσεις κινητών συσκευών. Η αύξηση της διείσδυσης των smartphones έχει οδηγήσει και σε μεγάλη αύξηση της χρήσης του mobile internet από τους καταναλωτές. Στην WIND, μέσα σε έναν χρόνο σημειώθηκε σχεδόν 70% αύξηση της χρήσης mobile internet ανά πελάτη και πλέον οι συνδρομητές WIND καταναλώνουν κατά μέσο όρο μισό GB κάθε μήνα κυρίως για να στείλουν mail και να μπουν στο Facebook από το κινητό τους αλλά και να ψυχαγωγηθούν, καθώς ένα ποσοστό περίπου 40% της χρήσης αφορά σε παιχνίδια που παίζουν στη συσκευή τους».
Πηγή: newsbeast.gr