Κάνει ντεμπούτο τον επόμενο μήνα με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων
Θα προσφέρεται, λοιπόν, με μια σειρά 4κύλινδρων Drive-E συνόλων, όπως το D5 twin-turbodiesel μοτέρ των 228 ίππων και των 470 Nm, μία έκδοση για την οποία οι Σουηδοί μάς υπόσχονται κατανάλωση περίπου 6 λτ./100 χλμ.
Το «παρών» θα δώσει και το D4 σύνολο πετρελαίου, η ισχύς του οποίου είναι 193 ίπποι και η ροπή του ορίζεται στα 400 Nm, ενώ αναμένεται να προσδώσει στο νέο XC-90 μία κατανάλωση της τάξης των 5 λτ./100 χλμ.
Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις βενζίνης, η βασική εκδοχή θα είναι η Τ5 των 257 ίππων και των 350 Nm, ενώ πιο πάνω στην παλέτα θα τοποθετείται η έκδοση Τ6 των 325 ίππων και των 400 Nm.
Το επερχόμενο Volvo XC90 θα διαθέτει και υβριδική plug-in έκδοση, η οποία θα φέρει το όνομα «Τ8». Ένας 4κύλινδρος turbo 2λιτρος κινητήρας θα κινεί τους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ τους πίσω θα «αναλάβει» ένας ηλεκτρικός κινητήρας 82 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος θα είναι 405 ίπποι και 640 Nm, ενώ το όχημα θα μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 40 χλμ.
Για περισσότερα πρέπει να περιμένετε τον επόμενο μήνα, οπότε και η Volvo θα προβεί στην πλήρη αποκάλυψη του XC90 δεύτερης γενιάς.
Πηγή: autotriti.gr