Έβδομη pole για τον πρωταθλητή που πάει για την ένατη συνεχόμενη νίκη του
Δίπλα του άλλες δύο Honda, των Pedrosa και Stefan Bradl. Ο Pedrosa είχε και μια πτώση τριάμιση λεπτά πριν το τέλος της περιόδου ενώ ήταν πρώτος. Δεν επέστρεψε να υπερασπιστεί τον χρόνο του –και ένα λεπτό αργότερα μπροστά πέρασε ο Marc Marquez. Ο Pedrosa έπεσε στην ίδια Κ1 όπου είχε πέρυσι σπάσει την κλείδα του.
Τα δύο σχεδόν παράλληλα συμβάντα αντικατοπτρίζουν τη σημερινή κατάσταση στα MotoGP. Όταν οι άλλοι πέφτουν προσπαθώντας να μείνουν μπροστά του, ο Marquez απλά ανεβάζει ταχύτητα και χάνεται στον ορίζοντα σπάζοντας τα ρεκόρ.
Το 1’20.937 επιτέλους γκρεμίζει το ρεκόρ 1’21.067 του Casey Stoner (με Ducati) από το 2008, ρεκόρ μιας εξαετίας δηλαδή και με 800άρη κινητήρα που κανείς άλλος δεν είχε καταφέρει μέχρι τώρα να αγγίξει.
Ο πρωταθλητής έκανε το ρεκόρ στον προτελευταίο γύρο του. Είναι η 7η pole για τον Marquez που είχε πάρει τις 6 πρώτες αλλά μετά έχασε την 7η από τον Pedrosa στην Καταλωνία και την 8η από τον A. Espargaro στο Ασσεν.
Πάντως είναι και πάλι το φαβορί για τον αγώνα, με στόχο να φτάσει στην 9η νίκη σε 9 αγώνες.
Οι Γερμανοί θεατές που αψήφισαν τον αλλοπρόσαλλο καιρό -μια βροχή και μια ήλιο- και βρέθηκαν στην πίστα, απόλαυσαν έναν πολύ γρήγορο Stefan Bradl (LCR Honda). Ξεκινά ως τρίτος ταχύτερος από την 1η σειρά με 1’21.340, ενώ βρέθηκε για ένα δεκάλεπτο και στην κορυφή των χρονολογίων.
Η δεύτερη σειρά αποτελείται από τους Γιαμαχαίους. Πρώτος και καλύτερος ο διαβολεμένα γρήγορος στα δοκιμαστικά Aleix Espargaro (NGM Forward Racing) που έφερε την περσινή Open Μ1 μπροστά από τις φετινές των εργοστασιακών Jorge Lorenzo και Valentino Rossi.
Επανάληψη του φαινομένου αμέσως μετά με τον επίσης εντυπωσιακό Andrea Iannone (Pramac Racing) στην 7η θέση, μπροστά από το ντουέτο της Monster Yamaha Tech3, Pol Espargaro και Bradley Smith. Ο Smith κοστίζει πολύ στην Tech3, αφού έπεσε για 4η φορά στα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά, χωρίς να τραυματιστεί πάντως.
Αμέσως μετά στην 10η θέση ο Alvaro Bautista (GO&FUN Honda Gresini) ενώ οι Andrea Dovizioso (Ducati Team) και Nicky Hayden (Drive M7 Aspar) συμπληρώνουν την 4η σειρά, έχοντας περάσει στην Q2 μέσω της Q1.
O Cal Crutchlow (Ducati Team) έχασε την ευκαιρία να περάσει στην Q2 δίπλα στον Dovi όταν έπεσε στην παράξενη και δύσκολη Κ11 με πολλά, ένα λεπτό πριν λήξει η Q1 και ενώ ήταν 2ος ταχύτερος ως εκείνη τη στιγμή. Επέστρεψε στο γκαράζ της Ducati χωρίς να έχει τραυματιστεί, αν και αρχικά έδειξε να υποφέρει από την πτώση.
Αποτελέσματα
Q2
1. Marc MARQUEZ Repsol Honda Team 1’20.937 – 291,8
2. Dani PEDROSA Repsol Honda Team 1’21.233 +0,296 292,8
3. Stefan BRADL LCR Honda MotoGP 1’21.340 +0,403 293,1
4. Aleix ESPARGARO NGM Forward Racing 1’21.376 +0,439 286,0
5. Jorge LORENZO Movistar Yamaha MotoGP 1’21.508 +0,571 289,4
6. Valentino ROSSI Movistar Yamaha MotoGP 1’21.651 +0,714 292,6
7. Andrea IANNONE Pramac Racing 1’21.679 +0,742 289,5
8. Pol ESPARGARO Monster Yamaha Tech 3 1’21.771 +0,834 291,4
9. Bradley SMITH Monster Yamaha Tech 3 1’21.794 +0,857 290,4
10. Alvaro BAUTISTA GO&FUN Honda Gresini 1’21.906 +0,969 292,4
11. Andrea DOVIZIOSO Ducati Team 1’22.120 +1,183 291,9
12. Nicky HAYDEN Drive M7 Aspar 1’22.647 +1,710 279,0
Q1
13. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1’22.411
14. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R) 1’22.436
15. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1’22.529
16. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1’22.659
17. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1’22.778
18. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1’22.845
19. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1’22.888
20. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1’23.029
21. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia) 1’23.423
22. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1’23.428
23. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1’23.484
Επίσημα ρεκόρ Sachsenring MotoGP:
Ταχύτερου γυρου: Marc MARQUEZ ESP Honda 1’20.937
Προηγούμενο ρεκόρ γύρου: Casey Stoner AUS Ducati 1’21.067 (2008)
Ρεκόρ αγώνα: Dani Pedrosa ESP Honda 1’21.846 (2011)