Στόχος η μείωση των εκπομπών ρύπων κατά 20%
Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, φαίνεται ότι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζει αρκετούς νέους υπερτροφοδοτούμενους V8 κινητήρες, ενώ θα «αξιοποιήσει» και την ηλεκτρική τεχνολογία σε e-turbo μοτέρ, χωρίς προς το παρόν να δίνονται στη δημοσιότητα περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες.
Μάλιστα, σύμφωνα με παλιότερες δηλώσεις του Vittorio Dini, επικεφαλής του μηχανικού τμήματος της εταιρείας, οι V8 πρόκειται να δεχθούν μείωση της χωρητικότητάς τους (downsize), ενώ θα «δεχθούν» σύστημα υπετροφοδότησης, όπως έγινε με τη Ferrari California T, η οποία διαθέτει ένα V8 turbo μοτέρ 3,8 λτ. απόδοσης 560 ίππων και 755 Nm.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες V12, η Ferrari θα «κρατήσει» τον ατμοσφαιρικό «χαρακτήρα» τους, αλλά για να μειώσει τις εκπομπές CO2 θα τους συνδυάσει με υβριδική τεχνολογία, όπως συνέβη και με τη LaFerrari, η οποία φέρει ένα υβριδικό σύστημα συνδυαστικής απόδοσης 1.000 ίππων.
Πηγή: autotriti.gr