Πέμπτη , 26 Δεκέμβριος 2024

Πώς μας ξέφυγε το «Turkaegean» – Ο σκιτσογράφος Ανδρέας Πετρουλάκης βρήκε την αιτία! [εικόνα]

Κάθε τρόπο αναζητάει η Τουρκία προκειμένου να βρει τρόπους να οικειοποιηθεί και να… «αφελληνίσει» το Αιγαίο πέλαγος.

Το τελευταίο «χτύπημα» ήταν να εμφανίσει το Αιγαίο ως …τουρκικό πέλαγος, σε διαφημιστική καμπάνια για το καλοκαίρι. Είναι μάλιστα προκλητικό ότι η Επιτροπή δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας της ΕΕ ενέκρινε το αίτημα της Τουρκίας για την χρήση της ονομασίας «TURKAEGEAN» (τουρκικό Αιγαίο), για την τουριστική της καμπάνια. Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο όργανο της ΕΕ χρηματοδοτείται από τα κράτη μέλη, ενώ το διοικητικό του συμβούλιο αποτελείται από έναν εκπρόσωπο από κάθε κράτος μέλος, δύο εκπροσώπους της Κομισιόν και έναν εκπρόσωπο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Η Ελλάδα καθυστέρησε να πάρει είδηση τις κινήσεις της Άγκυρας, ωστόσο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου ανακοίνωσε την Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2022, ότι η χώρα μας θα κάνει προσφυγή, εντός της ΕΕ, για το εμπορικό σήμα «Turkaegean». Από την πλευρά του, ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης διέταξε ΕΔΕ για τη διερεύνηση και τη διαπίστωση πειθαρχικών παραπτωμάτων υπαλλήλων της πρώην Διεύθυνσης Σημάτων της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σχετικά με την καταχώριση του εμπορικού σήματος «Τurkaegean» στο Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) καθώς και σε άλλα εθνικά και διεθνή Γραφεία Διανοητικής Ιδιοκτησίας.

Ο σκιτσογράφος Ανδρέας Πετρουλάκης, στο Protagon, δίνει την δική του χιουμοριστική εκδοχή για το ποιοι έχουν ευθύνες που μας ξέφυγε το θέμα με το εμπορικό σήμα της Τουρκίας, εις βάρος των ελληνικών συμφερόντων. Στο σκίτσο εμφανίζεται ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, οργισμένος, μπροστά στο Μέγαρο Μαξίμου, να συνομιλεί με τον αρμόδιο υπουργό, Άδωνι Γεωργιάδη, και ακολουθεί ο εξής διάλογος:

Κ.Μ.:«Πως συνέβη αυτό το TURKAEGEAN, Άδωνι

Α.Γ.: «Δεν με ενημέρωσαν οι συνεργάτες μου»

Κ.Μ.: «Δηλαδή

«Ο Πορτοσάλτε, ο Παπαδάκης, ο Αυτιάς, ο Οικονόμου, ο Ευαγγελάτος…», καταλήγει ο σκιτσογράφος, σχολιάζοντας τις συχνές εμφανίσεις του υπουργού Ανάπτυξης στις τηλεοπτικές εκπομπές.

Δείτε την καμπάνια της Τουρκίας με ελληνικές αρχαιότητες, θαλασσινά και… μπουζούκι με όνομα «Turkaegean: Coast of Happiness» («η ακτή της ευτυχίας»):


Πηγή