Παρασκευή , 21 Φεβρουάριος 2025

Είναι μια από τις καλύτερες μίνι σειρές που έγιναν ποτέ, και όλα χάρη στον Μπένεντικτ Κάμπερμπατς

Μια μεταφορά για τους εσωτερικούς δαίμονες και τις αλήθειες που κρύβουμε πίσω από το χαμόγελο .

Θα είναι πάντα ο αγαπημένος μας Σέρλοκ Χολμς, με την άδεια του Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ, αλλά η αλήθεια είναι ότι, στα 48 του χρόνια, ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς μπορεί να υπερηφανεύεται για την εκτενή και ποικίλη φιλμογραφία που έχει δημιουργήσει, τόσο στον κινηματογράφο και την τηλεόραση όσο και στο θέατρο ή να δίνει φωνή σε εμβληματικούς χαρακτήρες. Ο τελευταίος της ρόλος ήταν σε μια αγγλική παραγωγή που κυκλοφόρησε πέρυσι και έγινε μια από τις σειρές της στιγμής στην Ισπανία, όπου τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας εξερευνώνται εν μέσω μιας προσωπικής τραγωδίας.

Έχει επαινεθεί για την πρωτοποριακή αφήγηση και τις ξεχωριστές ερμηνείες του από το καστ του, με τη σπαρακτική ερμηνεία του Κάμπερμπατς να είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτη. Με θετική βαθμολογία 73% από τους κριτικούς στον ιστότοπο κριτικών Rotten Tomatoes, προστιθέμενη στα σχεδόν αξιοσημείωτα 6,9 και 6,4 στα 10 που λαμβάνει στις πλατφόρμες IMDb και FilmAffinity, αυτή η σειρά που δημιουργήθηκε από την Άμπι Μόργκαν (σεναριογράφο του The Iron Lady), έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πιο συγκλονιστικά θρίλερ της περασμένης χρονιάς.

Το ψυχολογικό θρίλερ όπου η τρέλα και η απόγνωση μπερδεύονται με την πραγματικότητα

Τοποθετημένο στη Νέα Υόρκη της δεκαετίας του 1980, η πλοκή ακολουθεί τον Βίνσεντ Σάλιβαν (Μπένεντικτ Κάμπερμπατς), έναν διάσημο κουκλοπαίκτη στην πόλη, τόσο λαμπρός όσο και προβληματισμένος, ο οποίος διευθύνει επίσης τη δημοφιλή παιδική τηλεοπτική εκπομπή Good Day Sunshine. Ωστόσο, η επιτυχία της έρχεται σε δεύτερη μοίρα όταν συμβαίνει κάτι εντελώς καταστροφικό: ο εννιάχρονος γιος της, Έντγκαρ, εξαφανίζεται μυστηριωδώς ένα πρωί στο δρόμο του για το σχολείο. Η αγωνία και οι ενοχές κατατρώγουν τον Βίνσεντ καθώς μάχεται με τους δαίμονές του, τον εθισμό του και μια σοβαρή κρίση στον γάμο του, ενώ η αστυνομία ξεκινά έναν αγώνα ενάντια στο χρόνο για να βρει τον μικρό Έντγκαρ.

Με ολοένα και πιο αυτοκαταστροφική συμπεριφορά, ο Βίνσεντ καταλήγει να χάνει εντελώς τον έλεγχο της ζωής του και αρχίζει να έχει εμμονή με τον Έρικ, μια γιγάντια μπλε μαριονέτα που σχεδίασε μαζί με τον γιο του. Στο μυαλό του, ο Έρικ είναι το κλειδί για να τον φέρει πίσω: είναι πεπεισμένος ότι αν τον δείξει στην τηλεόραση, το αγοράκι του θα επιστρέψει στο σπίτι, αποτελώντας τη μοναδική πηγή ελπίδας του. Καθώς η έρευνα εξελίσσεται, ο Βίνσεντ συγκρούεται με τις αρχές και το κοινό, καθώς θεωρείται ένας ασταθής άνδρας του οποίου η ακανόνιστη συμπεριφορά θα μπορούσε να παρεμβαίνει στην έρευνα.

 


Πηγή