Τρίτη , 5 Νοέμβριος 2024

Η Gen Z «δηλώνει» απαγοητευμένη από τα dating apps

Έρευνα του Forbes αναφέρει ότι το 79% της Gen Z αναφέρει burnout από τις εφαρμογές γνωριμιών. Oπότε, εάν αισθάνεσαι καταβεβλημένος ή κουρασμένος από τις εφαρμογές γνωριμιών, δεν είσαι μόνος. Μια νέα έρευνα του Forbes Health/OnePoll αποκαλύπτει τις τρέχουσες τάσεις γύρω από τις εφαρμογές γνωριμιών και δείχνει κόπωση.

Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές γνωριμιών

Όταν οι συμμετέχοντες της έρευνας ερωτήθηκαν ποιες εφαρμογές γνωριμιών είχαν χρησιμοποιήσει τους τελευταίους 12 μήνες, το 49% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν το Tinder, ακολουθούμενο από το Plenty of Fish και το Bumble. 

Όσον αφορά τα αποτελέσματα της έρευνας υποδηλώνουν ότι ο αριθμός των ατόμων που αναζητούν μια σοβαρή σχέση μέσω εφαρμογών γνωριμιών είναι στην πραγματικότητα αρκετά υψηλός, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες ανέφεραν ως στόχο τους τη μακροπρόθεσμη σχέση, με τη Gen Z να είναι λίγο πιο επικεντρωμένη σε αυτόν τον στόχο -52%- σε σχέση με άλλες γενιές. Εν τω μεταξύ, το 49% των millennials ανέφερε ότι αναζητούσε μια μακροχρόνια σχέση, ακολουθούμενο από το 47% της Generation X και το 47% των baby boomers.

Ωστόσο, Σχέση: Καλύτερα γνωριμία μέσω φίλου ή από dating apps;όσοι ενδιαφέρονται για κάτι περιστασιακό εξακολουθούν να είναι παρόντες, το 20% σύμφωνα με πληροφορίες προτιμά περιστασιακά ραντεβού με έναν μόνο σύντροφο και το 12% επιθυμεί το ίδιο, αλλά με πολλούς συντρόφους.

Αν και ο στόχος μιας μακροχρόνιας σχέσης φαίνεται να κυριαρχεί όταν πρόκειται για τη χρήση εφαρμογών γνωριμιών, αυτό δεν σημαίνει ότι οι προθέσεις των άλλων είναι πάντα ξεκάθαρες, όπως λένε οι ειδικοί: «Δυστυχώς, δεν ξέρουμε πάντα τι θέλει το άτομο στην άλλη πλευρά και μπορεί να υπάρξει πολλή εξαπάτηση».

Γιατί οι εργένηδες δεν έχουν πια ερωτική διάθεση

 

 

Πόσο χρόνο αφιερώνουν οι άνθρωποι κάθε μέρα σε εφαρμογές γνωριμιών;

Κατά μέσο όρο, οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι ξοδεύουν σχεδόν 51 λεπτά την ημέρα σε εφαρμογές γνωριμιών με τις γυναίκες να αναφέρουν ελαφρώς μεγαλύτερο χρόνο (52 λεπτά) από τους άνδρες (49 λεπτά).

Εκείνοι που αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο σε εφαρμογές γνωριμιών είναι πιθανότατα άτομα που αναζητούν μια κοινωνική και/ή συναισθηματική διέξοδο ως μια μορφή απόσπασης της προσοχής ή από άτομα που αναζητούν μια τόνωση του εγώ τους αναφέρει. Και σε αντίθεση με τα ευρήματα της δημοσκόπησης, συνιστά τον περιορισμό της χρήσης της εφαρμογής γνωριμιών σε μόλις 30 λεπτά τη φορά, κάνοντας διαλείμματα ενδιάμεσα. Ο επιπλέον χρόνος πέρα από αυτή την καθοδήγηση μπορεί να οδηγήσει σε δυνητικά επιβλαβή αποτελέσματα, όπως η εξουθένωση, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Oι αποτυχημένες προσπάθειες είναι μέρος της απογοήτευσης

Εξετάζοντας γιατί οι άνθρωποι λένε ότι βιώνουν αυτά τα αρνητικά συναισθήματα, ο μεγαλύτερος λόγος είναι η αδυναμία να βρουν μια καλή σχέση με κάποιον άλλο, με το 40% όλων των ερωτηθέντων να λέει κάτι τέτοιο. Ακολουθεί η απογοήτευση από τους ανθρώπους (35%), το αίσθημα απόρριψης (27%), οι πολλαπλές συνομιλίες (24%) και το swiping (22%). Το ένα πέμπτο των ερωτηθέντων επεσήμανε την πίεση να εμφανιστούν με έναν συγκεκριμένο τρόπο στους άλλους και το 18% των ερωτηθέντων ένιωθε κουρασμένος από τη διατήρηση προφίλ και τη χρήση πολλαπλών εφαρμογών γνωριμιών ταυτόχρονα.

Παρόλα αυτά, οι εφαρμογές γνωριμιών μπορούν να προσφέρουν μια θετική εμπειρία με ευεργετικά αποτελέσματα για πολλά άτομα λένε οι ειδικοί, καθώς πράγματι μπορεί να βρεθεί κάποιος αξιόλογος άνθρωπος. 

 

 

Σχέση: Καλύτερα γνωριμία μέσω φίλου ή από dating apps;

Επιπλέον, παρά την επικρατούσα ξουθένωση, οι εφαρμογές γνωριμιών μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στην αυτοεκτίμηση με συγκεκριμένους τρόπους. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα άτομα αισθάνονταν αυτοπεποίθηση (39%), ελκυστικά (33%) και επιθυμητά (24%) από τη χρήσης των εφαρμογών. Αυτά τα θετικά συναισθήματα θα μπορούσαν να οφείλονται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι μπορεί να αισθάνονται πιο άνετα να απεικονίσουν τον γνήσιο εαυτό τους και αυτό που θέλουν από το ραντεβού.

Εμείς λέμε σε όλες τις γενιές να ακούνε τον εαυτό τους και να περνάνε όσο το δυνατόν μπορούν καλά. 


Πηγή