Κυριακή , 22 Δεκέμβριος 2024

Τι θέλουν τελικά οι άντρες; Μία νέα έρευνα σου λύνει την απορία

Ως γνωστόν, το σεξ είναι ένας τομέας ο οποίος διανθίζεται και αναπτύσσεται συνεχώς. Γι’ αυτό το λόγο λοιπόν, σχεδόν καθημερινά δημοσιεύονται έρευνες οι οποίες έχουν ως στόχο να σε κάνουν καλύτερη και να σου δώσουν να καταλάβεις με απλά λόγια τι είναι αυτό που θέλει ένας άντρας!

Κακά τα ψέματα, εδώ και χρόνια ο κόσμος μας κυριαρχείται και ίσως… χαρακτηρίζεται από διλήμματα: Θάλασσα ή βουνό; Ξανθιά ή μελαχρινή; Στήθος ή οπίσθια; Έξυπνη ή όμορφη; Διαβάσαμε καλά; Κι όμως φίλη μου, σε περίπτωση που δεν το ήξερες για τον άντρα ισχύουν ακόμα κάποια στερεότυπα τα οποία καλώς ή κακώς, δεν είναι και τα πιο κολακευτικά για εμάς. Και για να μη νομίζεις ότι σου μιλάμε με αυθαίρετα συμπεράσματα, υπάρχει έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας μας προβλημάτισαν, μας αιφνιδίασαν και μας έκαναν… κομματάκι δύσπιστες απέναντι στο αντρικό φύλο.

Η μελέτη του Warsaw School of Economics σχετικά με το χαρακτηριστικό εκείνο που οι άντρες λαμβάνουν υπόψη τους περισσότερο σε μία γυναίκα, έδειξε δυστυχώς, ότι έχουμε ακόμα πολύ δρόμο σε ό, τι έχει να κάνει με τα σωστά κριτήρια για την… επίτευξη ενός δεύτερου ραντεβού. Σύμφωνα λοιπόν με τα στατιστικά οι άντρες αγαπούν τις έξυπνες γυναίκες αλλά υπό προυποθέσεις. Για να γίνουμε πιο σαφείς, δεύτερο ραντεβού, θα κερδίσει εκείνη που η εμφάνισή της είναι ανώτερη του… μυαλού της, σύμφωνα πάντα με τη δική τους κρίση.

Με λίγα λόγια, μία γυναίκα που παίρνει 6/10 εμφάνιση και 2/10 μυαλό έχει μόλις 20% πιθανότητα για δεύτερο ραντεβού. Στο 40% ανεβαίνει το ποσοστό όταν η αναλογία του μυαλού είναι 4/10, παραμένοντας ωστόσο ακριβώς το ίδιο όταν η ίδια αναλογία ανέρχεται στο 6/10. Όσο για το 10/10 ευφυΐας, οι πιθανότητές της για δεύτερο ραντεβού είναι μόλις 30%.

Όπως καταλαβαίνεις, μάλλον το λανθασμένο στερεότυπο της άμυαλης και όμορφης έχει το κοινό του. Σε περίπτωση λοιπόν που είσαι-κατά γενική ομολογία πανέξυπνη-ίσως αργήσεις να ντυθείς νυφούλα, αν αυτό είναι το όνειρό σου. Αν πάλι δεν είναι, είσαι μια χαρά!


Πηγή