Ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ με το Hyundai i20 προηγείται στο πρώτο σκέλος του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις.
Ο περσινός νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις προηγείται στη γενική κατάταξη μετά τη διεξαγωγή των πέντε ειδικών διαδρομών της Παρασκευής (8/9), συνολικού μήκους 86,52 χιλιομέτρων. Μάλιστα, κατάφερε να τεθεί επικεφαλής της γενικής κατάταξης με… το καλημέρα, καθώς ήταν ταχύτερος στην πρώτη σημερινή ειδική (Λουτράκι 1).
Ο Νεβίλ διατηρήθηκε έως το τέλος της ημέρας στην κορυφή, ωστόσο έχει από κοντά και σε απόσταση μόλις 2,8 δευτερολέπτων τον Γάλλο οκτώ φορές πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Οζιέ με το Toyota Yaris.
Με την κατάσταση των ειδικών μετά την κακοκαιρία Daniel να προβληματίζει τους οδηγούς, καθώς άλλες διεξήχθησαν σε σκληρό χώμα και άλλες σε νωπό χώμα με λάσπη, ο Νεβίλ ήταν 3,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Οζιέ και 3,9 από τον Τάνακ στην ειδική Λουτράκι 1 και κατάφερε να ανέβει στην πρώτη θέση της γενικής. Μολονότι, όμως, στις επόμενες ειδικές επικράτησαν ο Κάλε Ροβάνπερα με Toyota (Πίσια), ο Οζιέ (Λουτράκι 2) και ο Οτ Τάνακ με Ford (Λιβαδειά, Ελάτεια), ο Βέλγος διατηρήθηκε επικεφαλής, έχοντας κάνει τη σωστή επιλογή μαλακών ελαστικών.
Από την πλευρά του, ο Οζιέ εκμεταλλεύθηκε τη σειρά εκκίνησης και κατάφερε να διατηρηθεί κοντά στον Νεβίλ, την ώρα που ο Ροβάνπερα έχασε χρόνο, καθώς εκκινούσε πρώτος και «καθάριζε» το δρόμο για τους επόμενους, ενώ επέλεξε και τη σκληρή γόμα, με αποτέλεσμα να βρίσκεται πλέον 25,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον οδηγό της Hyundai.
Δεν… έλειψαν τα προβλήματα για τους οδηγούς, καθώς ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ (Ford) δεν εκκίνησε στην πρώτη ειδική, ενώ ο Τάνακ δέχθηκε 3:40 λεπτά ποινής, λόγω καθυστερημένης άφιξης (22 λεπτά) στο time control της 4ης ειδικής, έπειτα από πρόβλημα που αντιμετώπισε με την αντλία νερού.
Σημειώνεται ότι η τέταρτη ειδική διεκόπη για λόγους ασφαλείας μετά το πέρασμα των αυτοκινήτων της κατηγορίας Rally1, λόγω παρουσίας θεατών σε απαγορευμένες περιοχές. Επίσης, σε μία στροφή στην ειδική διαδρομή στο Λουτράκι, ο Γκεόργκ Λιναμάε έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και είχε ένα τρομακτικό ατύχημα.
Στο μεταξύ, ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς με το Hyundai i20 βρίσκεται 4 λεπτά και 56,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ, ενώ ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid είναι 8 λεπτά και 4,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βέλγο.
Το Σάββατο (9/9) είναι η πιο απαιτητική ημέρα του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς είναι προγραμματισμένες έξι ειδικές (Παύλιανη 1 & 2, Καρούτες 1 & 2, Ελευθεροχώρι 1 & 2), συνολικού μήκους 141,52 χιλιομέτρων.
Ράλλυ Ακρόπολις: Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης μέχρι στιγμής
- Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) 55:10.4
- Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) 55:13.2
- Κάλε Ροβάνπερα (Φινλανδία/Toyota) 55:35.9
- Έλφιν Έβανς (Μ. Βρετανία/Toyota) 55:41.4
- Εσαπέκα Λάπι (Φινλανδία/Hyundai) 55:42.5
- Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota) 55:52.1
- Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) 55:59.0
- Νικολάι Γκριάζιν (Ρωσία/Skoda) 58:27.1 -Κατηγορία WRC2-
- Οτ Τάνακ (Εσθονία/Ford) 58:44.9
- Γιοάν Ροσέλ (Γαλλία/Citroen) 58:56.7 -Κατηγορία WRC2-
Πηγή