Μια νέα καμπάνια ξεκινά η εταιρεία αθλητικών ειδών, Nike, μπαίνοντας στη μάχη για τις διακρίσεις και τον φυλετικό ρατσισμό.
Μετά τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ από αστυνομικό στη Μινεάπολη, η αμερικανική εταιρεία αποφάσισε να ξεκινήσει μια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με τίτλο «Don’t Do It».
Η ανάρτηση αναφέρει: «Για μια φορά, μην το κάνεις. Μην προσποιείσαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική. Μην γυρίσεις την πλάτη σου στον ρατσισμό. Μην δέχεσαι αθώες ζωές να χάνουν τις ζωές τους από εμάς. Μην βρίσκεις άλλες δικαιολογίες. Μη νομίζεις ότι αυτό δεν σ’ επηρεάζει. Μην κάθεσαι και μην μένεις σιωπηλός. Μην νομίζεις ότι δεν μπορείς να είσαι μέρος της αλλαγής. Ας είμαστε όλοι μέρος της αλλαγής».
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Nike παίρνει θέση ενάντια στις φυλετικές διακρίσεις. Το 2019 η Nike έκανε πρόσωπο της καμπάνιας της τον παίκτη του NFL, Colin Kaepernick, ο οποίος ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την αστυνομική βία γονάτισε κατά τη διάρκεια του εθνικού ύμνου της Αμερικής.
Πηγή