Μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις αποδείχτηκε το 2022 για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπως ανακοινώθηκε στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του Δικτύου.
Περίπου 1.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από όλη την Ελλάδα, ενημερώθηκαν για τα σημαντικότερα επιτεύγματα της χρονιάς που πέρασε και για τους στόχους του 2023, με επίκεντρο την άριστη εμπειρία του πελάτη. Στο συνέδριο παρουσιάστηκε και η νέα επικοινωνία της ΓΕΡΜΑΝΟΣ με κεντρικό μήνυμα «Για ό,τι θέλεις, ό,τι κι αν σκεφτείς ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι ΕΚΕΙ».
«Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι σήμερα στα καλύτερά του. Με ξεκάθαρη στρατηγική, αναβαθμισμένα καταστήματα, νέες κατηγορίες προϊόντων, περισσότερα digital στοιχεία και πιο γρήγορη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες και την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες μας, χτίζοντας δυνατές σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους», τόνισε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Ανάπτυξη
σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων
το 2022
Παρά
τις προκλήσεις, το 2022 ο
τζίρος
των προϊόντων αυξήθηκε
σημαντικά στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ,
ενώ αύξηση σημειώθηκε και στην
επισκεψιμότητα για
πρώτη φορά στην μετά COVID εποχή. Σημαντικές
ήταν οι επιδόσεις στις συνδέσεις
σταθερής, ιδίως στο Fiber
To
The
Home,
στην
κινητή,
αλλά και στις
συνδέσεις COSMOTE
TV.
Σημαντικό ήταν και το μερίδιο στα
smartwatches,
τις τηλεοράσεις και τα αξεσουάρ, ενώ
άνοδο σημείωσαν και οι πωλήσεις business
προϊόντων. Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο,
τη χρονιά που πέρασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε
Νο1
προορισμός για service1
(κινητού
& προϊόντων τεχνολογίας), ενώ No1
παρέμεινε και το branded
κανάλι
του στο
YouTube.
Ιδιαίτερα
επιτυχημένη αποδεικνύεται
η νέα υπηρεσία
G
Click
& Collect,
ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα σύγκλισης
του ψηφιακού καναλιού με το φυσικό, που
επιτρέπει στον πελάτη να κάνει την
παραγγελία του online
και να παραλάβει τις αγορές του στο
σπίτι ή από το κατάστημα της επιλογής
του μέσα σε λίγη ώρα, σε όλη την Ελλάδα.
Συνολικά
το
2022, τα
καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ εξυπηρέτησαν
50.000 παραγγελίες
μέσω G
Click
& Collect,
ενώ έμφαση δόθηκε
και
στη νέα υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης,
με δυνατότητα παράδοσης στον χώρο του
πελάτη σε μία ώρα.
Έμφαση
στην εμπειρία του πελάτη και το 2023
Το
2023 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα
συνεχίσει να είναι δίπλα στον πελάτη
με νέα
experiential
καταστήματα,
με βελτιωμένο
e-shop,
με
ενίσχυση
του service των συσκευών
εντός
καταστήματος,
αλλά και με
νέες
προϊοντικές
κατηγορίες.
Όπως
τόνισε
ο κ. Στράτος, πολύ σύντομα τα καταστήματα
ΓΕΡΜΑΝΟΣ θα φέρουν περισσότερες «έξυπνες»
συσκευές που συνδέονται με το νοικοκυριό,
μια κίνηση που αναμένεται να ενισχύσει
την επισκεψιμότητα, αλλά και την εικόνα
των καταστημάτων.
«Με 263 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι ΕΚΕΙ για κάθε πελάτη, είτε είναι ιδιώτης είτε επιχείρηση, με ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών, εξειδικευμένους συμβούλους σε θέματα τεχνολογίας -τους Tech Experts-, άμεση παράδοση προϊόντων, αλλά και με after sales εξυπηρέτηση», σημείωσε οκ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ. Και πρόσθεσε: «Για εμένα, οι άνθρωποί μας είναι η δύναμή μας. Είναι αυτοί που στέκονται δίπλα στον πελάτη, ακούνε τις ανάγκες του και τον εξυπηρετούν. Με χαμόγελο, γνώσεις και ενσυναίσθηση».
Στο συνέδριο απηύθυνε χαιρετισμό ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ο οποίος ευχαρίστησε τους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη συμβολή τους στις επιδόσεις του Ομίλου. Τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε και τη στρατηγική για το 2023, παρουσίασαν στους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ και οι κ.κ. Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ και Γιάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Retail Products & Services Ομίλου ΟΤΕ.
1 Στοιχεία από πανελλαδική ποσοτική έρευνα Brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε συνολικό δείγμα 6.019 ατόμων (Ιανουάριος έως Δεκέμβριος 2022).
Πηγή