Πέμπτη , 7 Νοέμβριος 2024
Γιατί απέτυχε η Microsoft με το Mixer

Γιατί απέτυχε η Microsoft με το Mixer

Για κάποιους ήταν κάτι που ερχόταν ολοταχώς: το Mixer πάλευε για τη θέση του στην αγορά εδώ και καιρό, έμενε όμως σταθερά πίσω από τους μεγάλους ανταγωνιστές του στην επικράτεια της live streaming πλατφόρμας, το Twitch, το Facebook και το YouTube, συγκεκριμένα.

Και τώρα, σε μια αιφνιδιαστική κίνηση, η Microsoft ανακοίνωσε πως κλείνει οριστικά το Mixer στις 22 Ιουλίου, έχοντας συνάψει συμφωνία με το Facebook για να τους στείλει όλους στο Facebook Gaming.

Μυστικό δεν ήταν πως το Mixer πήγαινε χάλια. Το είχε πει και ο διευθυντής του Xbox, πως ξεκίνησε «πολύ πίσω» από τους άλλους. Και δεν είναι ότι είχε ψεγάδια ή δεν ήταν καλή ιδέα. Ούτε ήταν ότι η Microsoft δεν έδωσε λεφτά, κάθε άλλο, πρόλαβε να κλείσει μερικούς δημοφιλέστατους gamers.

Κι όμως απέτυχε! Ίσως γιατί η Microsoft δεν κατάλαβε ποτέ την gaming κοινότητα, πως οι πλατφόρμες live streaming δουλεύουν πρωτίστως μεταξύ των μελών τους.

Η Microsoft διαφήμιζε απλώς το Mixer ως μια τεχνολογικά πιο προωθημένη εκδοχή του Twitch. Αυτό και τίποτα άλλο. Τι είχε όμως να κερδίσει ο gamer μεταπηδώντας στη νέα πλατφόρμα;

Και το φιλί του θανάτου πρέπει να ήταν η δεκάδων εκατομμυρίων μεταγραφή του γνωστότατου Tyler «Ninja» Blevins στο Mixer, όταν η Microsoft έδειξε σε όλους πως αντί να περιμένει να αυξηθεί η βάση των χρηστών της φυσιολογικά, ήταν γρηγορότερο να αγοράζει απλώς ονόματα. Δεν αγοράζεις όμως κοινό στην gaming κοινότητα, δεν λειτουργεί έτσι το πράγμα της κοινωνικής δικτύωσης.

Το Mixer δεν προσέφερε τίποτα ουσιαστικά στον χρήστη για να μεταπηδήσει από μια πλατφόρμα που ήξερε ήδη και εμπιστευόταν στη streaming περιπέτεια της Microsoft. Γι’ αυτό και δεν έπιασε ποτέ, οι streamers δεν είχαν λόγο να ακολουθήσουν.

Όπως έγινε και με τον Ninja δηλαδή, τα εκατομμύρια του κόσμου του δεν τον ακολούθησαν από το Twitch στη νέα πλατφόρμα.


Πηγή