Η LG Electronics παρουσιάζει τη νέα σειρά τηλεοράσεων SUPER UHD, η οποία ενσωματώνει την προηγμένη τεχνολογία LCD της LG με την Nano Cell™ οθόνη.
Συνδυάζοντας την τεχνολογία Nano Cell™ με τον οπίσθιο φωτισμό FALD (Full-Array Local Dimming) και το νέο ενσωματωμένο έξυπνο επεξεργαστή α7 (άλφα 7), η νέα σειρά τηλεοράσεων LG 2018 SUPER UHD προσφέρει βελτιωμένη απόδοση εικόνας, βαθύτερο μαύρο και βελτιωμένα χρώματα, καθώς και λεπτομέρειες στη σκίαση για ακόμα πιο ζωντανές εικόνες σε πιο ευρείες γωνίες θέασης.
Η νέα SUPER UHD με τον οπίσθιο φωτισμό FALD επιτρέπει πυκνότερες ζώνες οπίσθιου φωτισμού τοποθετημένες ομοιόμορφα σε όλη την οθόνη σε αντίθεση με τον ακροφωτισμό (edge-lighting), όπου οι οπίσθιοι φωτισμοί τοποθετούνται στις άκρες πίσω από το πάνελ της τηλεόρασης. Η τεχνολογία της LG βελτιώνει τα επίπεδα του μαύρου χρώματος και τις διαστάσεις της εικόνας με ανεξάρτητο έλεγχο στις LED ζώνες φωτισμού, βελτιώνοντας τις λεπτομέρειες σκιών και μειώνοντας το ελαφρύ ξεθώριασμα, με αποτέλεσμα την εξασφάλιση αυξημένης αντίθεσης κατά την προβολή HDR περιεχομένου.
Τα φωτεινά τμήματα μιας εικόνας μπορεί τώρα να είναι πιο φωτεινά, ενώ τα σκοτεινά μέρη να είναι πιο σκούρα, με αποτέλεσμα μεγαλύτερη αντίθεση και καθαρότητα. Με το Full Array πάνελ το local dimming μπορεί να ενεργοποιήσει και να απενεργοποιήσει μόνο ορισμένα τμήματα της οθόνης, παρέχοντας σαφέστερη αντίθεση και έτσι οι σκοτεινότερες και φωτεινότερες περιοχές αποκτούν πιο λεπτομερή παρουσία χρώματος.
Όπως και η σειρά Β8 των τηλεοράσεων OLED 2018, έτσι και οι SUPER UHD τηλεοράσεις διαθέτουν το νέο επεξεργαστή α7 (άλφα 7), που προσφέρει στους θεατές ρεαλιστικότερες εικόνες με εξαιρετικά πλούσια χρώματα, ευκρίνεια και βάθος, μετατρέποντας το HDR περιεχόμενο σε μια πραγματική κινηματογραφική εμπειρία θέασης. Επιπλέον, όλα τα νέα μοντέλα θα υποστηρίζουν την τεχνολογία ATMOS για μια ακόμη πιο εκπληκτική οπτικοακουστική εμπειρία.
Ταυτόχρονα, οι νέες LG SUPER UHD τηλεοράσεις εκπέμπουν χρώματα με συνέπεια σε ευρύτερες γωνίες θέασης σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά LCD μοντέλα της αγοράς με δεδομένο πως το 60% των τηλεθεατών παρακολουθούν τηλεόραση εκτός κατακόρυφου άξονα. Χάρη στην πρωτοποριακή τεχνολογία Nano Cell™, τα χρώματα είναι πιο έντονα και ακριβή, επιτρέποντας στους καταναλωτές να απολαμβάνουν σε ευρύτερες γωνίες θέασης το αγαπημένο τους αγώνα στην ίδια ποιότητα εικόνας χωρίς διαφορές.
Η LG απέδειξε με επιτυχία την υπεροχή και τη συνέπειά της στην χρωματική ακρίβεια σε ευρύτερες γωνίες θέασης με τη διαφημιστική καμπάνια ‘Nano Cell Super Match’ που «έτρεξε» το 2017 με πρωταγωνιστές τους θρύλους του ποδοσφαίρου Adam Lallana και τον Steven Gerrard, η οποία είχε ως αποτέλεσμα πάνω από 190 εκατομμύρια προβολές και 4 εκατομμύρια likes στο YouTube, το Facebook και το Instagram. Αντίστοιχα, κατέκτησε την πρώτη θέση στα Viral Video Charts της Advertising Age τη δεύτερη και τρίτη εβδομάδα του Αυγούστου 2017, ενώ διακρίθηκε και ως φιναλίστ στα βραβεία 2018 AME.
localStorage.clear();
Πηγή