Οι περισσότερες streaming υπηρεσίες χαρίζουν δωρεάν συνδρομές γνωριμίας, ευελπιστώντας να κρατήσουν ένα καλό ποσοστό όλων αυτών των πελατών μετά το πέρας του δώρου.
Σε τουλάχιστον μία περίπτωση όμως, το πράγμα κατέληξε σε παταγώδη αποτυχία.
Για το Quibi ο λόγος, τη streaming βιντεοπλατφόρμα για κινητά που απώλεσε το… 90% των συνδρομητών του όταν έληξε το free trial!
Το στατιστικό έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρία αναλύσεων Sensor Tower, μιλώντας ξεκάθαρα για πιεστικό πρόβλημα που απειλεί πια την ίδια την ύπαρξη της υπηρεσίας.
Το Quibi έμοιαζε ένα στοίχημα που φαινόταν να τα έχει καταφέρει. Όταν λανσαρίστηκε τον Απρίλιο, χάριζε τρίμηνη δωρεάν συνδρομή. Και μέσα σε τρεις μέρες μάζεψε 910.000 πελάτες! Μόνο που από αυτούς μόλις οι 72.000 παρέμειναν στην υπηρεσία μετά τη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου.
Το Quibi μοιάζει ωστόσο ευχαριστημένο με αυτό το 8% των συνδρομητών που μπόρεσε να κρατήσει, αν και είναι πολύ μακριά από το πιο πετυχημένο ντεμπούτο streaming πλατφόρμας των τελευταίων ετών: το Disney Plus.
Το οποίο δεν είναι ότι σημείωσε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπής των δωρεάν χρηστών σε συνδρομητικούς πελάτες, 11% είχε το κανάλι της Disney. Μόνο που ήταν 11% από μερικά εκατομμύρια χρήστες.
Πάνω από 9,5 εκατ. πελάτες μάζεψε από ΗΠΑ και Καναδά στις πρώτες τρεις μέρες. Πλέον περισσότεροι από 50 εκατ. άνθρωποι πληρώνουν για να δουν Disney Plus.
Το Quibi δεν έχει πάρει ακόμα θέση στη συζήτηση, μας είπε ωστόσο λίγο πρωτύτερα πώς πάνω από 5,6 εκατ. άνθρωποι έχουν κατεβάσει την εφαρμογή του από τον Απρίλιο. Πόσοι από αυτούς παρέμειναν μετά, δεν είναι γνωστό. Για την ώρα πάντως η τρίμηνη δωρεάν συνδρομή έχει γίνει free trial 14 ημερών.
Το Quibi αποτιμάται σήμερα στα 1,8 δισ. δολάρια, είναι ωστόσο ανοιχτό το ερώτημα για την επιβίωσή του χωρίς νούμερα που να δικαιολογούν την τρομακτική του εμπορική αξία…
Πηγή