Στο πλαίσιο του χθεσινού Google Ι/Ο, η εταιρεία παρουσίασε διάφορους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη, καθώς και την πρόοδο που έχει σημειώσει στο generative AI, καθιστώντας τα προϊόντα της ακόμα πιο χρήσιμα για όλους.
Αυτήν τη στιγμή, η Google διαθέτει 15 προϊόντα που εξυπηρετούν πάνω από μισό δισεκατομμύριο ανθρώπους. Χάρη σε αυτά, επιτυγχάνει τον στόχο που έθεσε από την ίδρυσή της -την οργάνωση και διάθεση της παγκόσμιας πληροφορίας για όλο τον κόσμο.
Οι ανακοινώσεις της Google Ι/Ο:
Μία από τις παρουσιάσεις της Google ήταν για το PaLM 2, το γλωσσικό μοντέλο νέας γενιάς με βελτιωμένη πολυγλωσσική λειτουργία, αντίληψη και κώδικα.
Tο PaLM 2 δείχνει τον αντίκτυπο των εξαιρετικά ικανών μοντέλων διαφόρων μεγεθών και ταχυτήτων -και ότι τα ευέλικτα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης φέρνουν πραγματικά οφέλη για όλους. Οι υπεύθυνοι τόνισαν πως δεσμεύονται να κυκλοφορήσουν τα πιο χρήσιμα και υπεύθυνα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης σήμερα, ενώ παράλληλα εργάζονται για τη δημιουργία των καλύτερων foundation models για την Google.
Ανακοίνωσε νέους τρόπους ώστε να παρέχει σε περισσότερο κόσμο πιο χρήσιμες πληροφορίες και ενημερώσεις μέσα από το Google Search και τα Google Maps, όπως με την διάθεση των Search Labs και με χαρακτηριστικό παράδειγμα το Search Generative Experience. Με τις νέες δυνατότητες δημιουργικής (generative) τεχνητής νοημοσύνης στo Google Search, πλέον απαιτείται λιγότερη δουλειά για την αναζήτηση, ώστε να μπορείτε να κατανοήσετε ένα θέμα γρηγορότερα, να ανακαλύψετε νέες απόψεις και ιδέες και να κάνετε τα πράγματα πιο εύκολα.
Για παράδειγμα, έχουμε μια ερώτηση, όπως η εξής: «τι είναι καλύτερο για μια οικογένεια με παιδιά κάτω των 3 ετών και έναν σκύλο, το Bryce Canyon ή το Arches». Κανονικά, θα μπορούσατε να αναλύσετε αυτήν τη μία ερώτηση σε μικρότερες, να ταξινομήσετε τις πολλές διαθέσιμες πληροφορίες και να αρχίσετε να συνθέτετε τα πράγματα μόνοι σας. Με την generative τεχνητή νοημοσύνη, το Google Search μπορεί να κάνει μέρος αυτής της βαριάς εργασίας για εσάς.
Άλλο παράδειγμα είναι τα Immersive View και Immersive View for Routes για το Google Maps. Το Immersive View χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να συνδυάσει δισεκατομμύρια εικόνες από το Street View και αεροφωτογραφίες για να δημιουργήσει ένα πλούσιο ψηφιακό μοντέλο του κόσμου. Με αυτή την τεχνολογία, μπορείτε να δείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τη διαδρομή σας ταυτόχρονα.
Όταν παίρνετε οδηγίες, θα βλέπετε μια πολυδιάστατη εμπειρία που θα σας επιτρέπει να κάνετε προεπισκόπηση των ποδηλατοδρόμων, των πεζοδρομίων, των διασταυρώσεων και των χώρων στάθμευσης κατά μήκος της διαδρομής σας.
Με το ρυθμιστικό χρόνου θα βλέπετε πληροφορίες για την ποιότητα του αέρα και πώς φαίνεται η διαδρομή καθώς ο καιρός αλλάζει κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να είστε προετοιμασμένοι με ένα μπουφάν ή ένα αντηλιακό. Και ανεξάρτητα από τον τρόπο που θα χρησιμοποιήσετε, η τεχνητή νοημοσύνη και οι ιστορικές τάσεις οδήγησης προσομοιώνουν πόσα αυτοκίνητα μπορεί να βρίσκονται στο δρόμο σε μια δεδομένη στιγμή -επειδή μια διαδρομή κατά τη διάρκεια ενός ήσυχου απογεύματος μπορεί να φαίνεται πολύ διαφορετική κατά τη διάρκεια της ώρας αιχμής.
Ανακοίνωσε επίσης πως το δημοφιλές chatbot, Bard, ο ανταγωνιστής του ChatGPT, επεκτείνεται σε 180 χώρες και διατίθεται στη ιαπωνική και κορεάτικη γλώσσα, ενώ θα υπάρχει δυνατότητα ενσωμάτωσής του σε συστήματα τρίτων όπως Adobe, Instacart, Wolfram, Khan Academy και πολλά άλλα.
Όπως ανέφεραν, «θέλουμε το Bard να είναι ένα “σπίτι” για τη δημιουργικότητα, την παραγωγικότητα και την περιέργειά σας – γι’ αυτό προσπαθούμε να συνδέσουμε το Bard με χρήσιμες εφαρμογές της Google και πολλούς άλλους συνεργάτες».
Μετά από ερώτηση του iefimerida.gr σε σχετική συνέντευξη, ενημερωθήκαμε πως η πλήρης υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας δεν συμπεριλαμβάνεται ακόμα στα σχέδια της εταιρείας.
Παρουσίασε επίσης τον Magic Editor, μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να επεξεργαστούν υλικό σαν επαγγελματίες μοντέρ, συνδυάζοντας κομμάτια μιας εικόνας. Παράλληλα, με το Duet AI for WorkspaceΤ οι χρήστες μπορούν πλέον να κάνουν περισσότερα μέσα από τα Gmail, Docs, Slides, Sheets και Meet, προς το παρόν μόνο στα Αγγλικά. Επίσης, για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τους προγραμματιστές να καινοτομούν μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης, η Google παρουσίασε το Duet AI στο Google Cloud, καθώς και νέα μοντέλα και δυνατότητες σε όλα τα Google AI προϊόντα.
Σε ό,τι αφορά στη μάχη κατά της παραπληροφόρησης, σύντομα θα ενσωματωθούν καινοτομίες watermarking και metadata στα νεότερα παραγωγικά μοντέλα. Η Google θα συνεχίσει να επιβλέπει τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων της και να εξασφαλίζει πως είναι από τη πρώτη στιγμή ασφαλή και ιδιωτικά, με το χρήστη να έχει τον έλεγχο.
Τέλος, στο φετινό Google I/O παρουσιάστηκαν και νέες πληροφορίες σχετικά με τα Pixel και το Android και πώς χρησιμοποιείται η Τεχνητή Νοημοσύνη για λειτουργίες, όπως τα Creative Compose, Cinematic Wallpapers και Generative AI Wallpapers. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Η Google παρουσίασε επίσης τα Pixel 7a, Pixel Fold και το Pixel Tablet, για ένα πλήρες οικοσύστημα συσκευών, που είναι σχεδιασμένες από την Google και χρησιμοποιούν Τεχνητή Νοημοσύνη.
Πηγή