Κυριακή , 22 Δεκέμβριος 2024
Η μεγάλη αλλαγή που ετοιμάζει το Twitter

Η μεγάλη αλλαγή που ετοιμάζει το Twitter

Δείτε τι αλλάζει στον αριθμό των χαρακτήρων των tweets

Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο Twitter σχεδιάζει μια νέα σημαντική αλλαγή στον τρόπο που υπολογίζει τους χαρακτήρες στα tweets, δίνοντας στους χρήστες μεγαλύτερη ελευθερία στο να γράφουν τα μηνύματά τους.

Το κοινωνικό δίκτυο θα σταματήσει σύντομα την καταμέτρηση φωτογραφιών και συνδέσμων ως μέρος του ορίου των 140 χαρακτήρων του, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η κίνηση αυτή σημαίνει ότι οι χρήστες θα μπορούσαν να προσθέσουν περισσότερες φωτογραφίες ή συνδέσμους σε tweets τους χωρίς να μειωθεί το μέγεθος του χώρου που τους αφήνεται για κείμενο. Ένας σύνδεσμος καταναλώνει 23 χαρακτήρες στο Twitter, ακόμη και όταν μειώνεται αυτόματα το μέγεθός του και οι εικόνες εμφανίζονται επίσης σαν σύνδεσμοι και χρειάζονται επίσης 23 χαρακτήρες.

Η αλλαγή, η οποία θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα τις επόμενες δύο εβδομάδες, σύμφωνα με το Bloomberg, είναι μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου το οποίο σκοπεύει να δώσει στους χρήστες μεγαλύτερη ευελιξία στο χώρο.

Το όριο των 140 χαρακτήρων του Twitter εισήχθη αρχικά επειδή ήταν ένας τρόπος να εξασφαλιστεί ότι ένα tweet θα μπορούσε να σταλεί ως μήνυμα κειμένου μέσω κινητού, το οποίο έχει όριο 160 χαρακτήρων.

Από τότε τα πράγματα έχουν αλλάξει και εξελιχθεί πολύ και άρα οι υπεύθυνοι του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου δοκιμάζουν νέες αλλαγές που θα ικανοποιήσουν τους χρήστες, τη στιγμή που όλα τα κοινωνικά δίκτυα αλλάζουν και εμφανίζουν νέες προσθήκες. Βέβαια ο αριθμός των χαρακτήρων του Twitter αποτελούσε και αποτελεί ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του, που το κάνει να ξεχωρίζει από τα status του Facebook.

Μάλιστα αρκετοί είναι εκείνοι που θα ήθελαν να έχουν τη δυνατότητα να γράψουν περισσότερα πράγματα στα tweets τους και μάλιστα φωτογραφίζουν τα κείμενα τους και δημοσιεύουν τις φωτογραφίες για να γλιτώσουν χαρακτήρες.

Ωστόσο, όταν υπήρχε φημολογία ότι θα αυξηθούν οι χαρακτήρες, πολλοί ήταν οι χρήστες που αντέδρασαν έντονα, λέγοντας ότι αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό του Twitter που δε θέλουν να αλλάξει.