Τρίτη , 26 Νοέμβριος 2024

Premium εμπειρία για ένα καλύτερο σπίτι – Οικιακές συσκευές με έμφαση στη βιωσιμότητα & τις tailor – made προτάσεις

Πώς θα ήταν ο ιδανικός χώρος για εσάς; Με cozy γωνιές και boho διάθεση ή με κοσμοπολίτικες πινελιές και αριστοτεχνικούς συνδυασμούς χρωμάτων και υλικών; Όποια κι αν είναι η επιλογή σας, η τεχνολογία αιχμής και η eco-friendly προσέγγιση σίγουρα θα κάνουν τη διαφορά, προσφέροντας αναβαθμισμένη εμπειρία για κάθε καθημερινή ανάγκη.

Στο επίκεντρο βάζουμε τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στο σπίτι με εξαιρετικές μάρκες, καινοτόμα, βιώσιμα προϊόντα, καθώς και πρωτοπόρες ψηφιακές λύσεις. Και η κατάλληλη λύση γράφεται με τρία γράμματα. BSH ή αλλιώς ο Όμιλος που συγκεντρώνει τα top brands οικιακών συσκευών παγκοσμίως με πιστό κοινό και κορυφαία customer care και after sales εξυπηρέτηση. Πρόκειται για τον ηγέτη στον κλάδο οικιακών συσκευών, καθώς αποτελεί και τον μεγαλύτερο κατασκευαστή στην Ευρώπη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο χαρτοφυλάκιο της BSH ανήκουν οι οικιακές συσκευές των μαρκών Bosch, Siemens, NEFF, Pitsos και Gaggenau με προσεγμένο design, τέλειο φινίρισμα, διαχρονική κομψότητα και ασυναγώνιστη ποιότητα κατασκευής. Και βέβαια η έμπειρη και δυναμική ομάδα του ομίλου BSH φροντίζει να προσφέρει τη μεγαλύτερη προϊοντική γκάμα σε συνδυασμό με ψηφιακές υπηρεσίες… Και κάπως έτσι το αποτέλεσμα αγγίζει την τελειότητα!

Ένας Όμιλος με παγκόσμια ακτινοβολία

Η BSH διαθέτει εργοστάσια και γραφεία πωλήσεων σε όλο τον κόσμο, ενσωματώνει τις νέες τάσεις, δημιουργεί επιδραστικά πρότυπα, ενώ διαχρονικά εστιάζει στην καινοτομία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στο σπίτι, ανεξάρτητα από το πού και πώς ζουν οι καταναλωτές. Το motto της εταιρείας αποτυπώνεται σε μία φράση: «Οι άνθρωποι βρίσκονται στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε». Οι προτιμήσεις των καταναλωτών αποτελούν βασικό γνώμονα για τον σχεδιασμό νέων προϊόντων, ενώ για ακόμη περισσότερη σαφήνεια στα αποτελέσματα διεξάγονται στοχευμένες έρευνες καταναλωτών και πραγματοποιείται αξιολόγηση της προσωπικής ανατροφοδότησης.

Στο DNA της BSH υπάρχουν βασικές εταιρικές αξίες και πελατοκεντρική φιλοσοφία . Όλα αυτά οδηγούν στην αφοσίωση, στην ποιότητα, αλλά και στην προσφορά εξαιρετικής εμπειρίας στους καταναλωτές. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω πολλαπλών διαύλων επικοινωνίας, όπως η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας ή ακόμα και μέσω e-mails για ακόμη μεγαλύτερη αμεσότητα, αξιοπιστία, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα στην επίλυση θεμάτων που προκύπτουν. Παράλληλα, αξίζει να τονιστεί η εξειδίκευση στην οποία στοχεύει η εταιρεία, με αποκορύφωμα το in-house τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και το  εξειδικευμένο δίκτυο τεχνικών, οι οποίοι λαμβάνουν συνεχώς εκπαιδεύσεις. Από την αγορά μέχρι τη συντήρηση και την αναβάθμιση, η εταιρεία εστιάζει στη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, ενώ είναι πάντα σε θέση να παρέχει online tutorials και οδηγίες χρήσης για κάθε συσκευή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η BSH έχει δημιουργήσει κι ένα δυνατό after sales σύστημα, καθώς διαθέτει βάσεις δεδομένων για όλες τις μάρκες της, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να εγγράφουν τα προϊόντα τους και να λαμβάνουν ενημερωτικά newsletter με νέα και προσφορές. Πρόκειται, λοιπόν, για μια ολιστική εμπειρία πελάτη, που εμπεριέχει και την εκπαίδευση του, καθώς τον διδάσκει να αποζητά πάντα το καλύτερο!

Συνδεσιμότητα και high-end υπηρεσίες

Η BSH επενδύει συνεχώς στην πρωτοπορία και την εξέλιξη. Έτσι, προσφέρει προσωποποιημένες εμπειρίες και ανταπόκριση σε πραγματικό χρόνο μέσω της πλατφόρμας  Home Connect, το απόλυτο πολυ-εργαλείο για κάθε ανάγκη, με βέλτιστες πρακτικές χρήσης, αλλά και πρόσβαση σε εγχειρίδια ή εκπαιδευτικά βίντεο. Τέλος, η εφαρμογή έχει και «green» χαρακτήρα, καθώς παρέχει πληροφορίες με ακρίβεια για την κατανάλωση νερού και ενέργειας, δίνοντας στον χρήστη τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσει τη χρήση των συσκευών του με βάση οικονομικούς και οικολογικούς παράγοντες.

H BSH «χτίζει» στρατηγικές συνεργασίες, ενισχύοντας την αειφορία. Συνεργάζεται με πράσινους παρόχους ενέργειας, όπως η Tibber, ενθαρρύνοντας τη χρήση ανανεώσιμων πηγών. Ανάπτυξη με συνείδηση περιβαλλοντική και εξελιγμένες προτάσεις με έμφαση στη συμπερίληψη και την καλύτερη ποιότητα ζωής για όλους. Ο ευρωπαϊκός κολοσσός δημιουργεί το μέλλον στην αγορά και θέτει θεμέλια για έναν καλύτερο κόσμο, καθώς επικεντρώνεται στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον!


Πηγή