Συνεχίζεται με 5μηνο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης για τις ομάδες και τις εφαρμογές που διακρίθηκαν και εξελίσσεται σε ένα διαρκές δίκτυο τεχνολογικής καινοτομίας.
H Lidl Ελλάς ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανεμπορίου τροφίμων, αναγνωρίζει την ευθύνη που της αναλογεί για το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της προστασίας του περιβάλλοντος και της βιώσιμης ανάπτυξης, αναπτύσσει ενέργειες και συμμετέχει σε δράσεις που στοχεύουν στην ανάδειξη του ταλέντου και της δημιουργικότητας νέων ανθρώπων και υποστηρίζεται έμπρακτα το ελληνικό οικοσύστημα τεχνολογίας και επιχειρηματικότητας.
Σε αυτήν την κατεύθυνση η Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης ενθαρρύνουν την ανάπτυξη της καινοτομίας και συνδράμουν στη διασφάλιση της βιωσιμότητας οργανώνοντας τη δεύτερη δράση ανοιχτής καινοτομίας, με την τεχνολογική και οργανωτική υποστήριξη της Crowdpolicy, στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Στόχος, η ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν την τεχνολογία, για να συμβάλλουν σε μια βιώσιμη καθημερινότητα.
Συγκεκριμένα, το τριήμερο 15 – 17 Απριλίου 2022 πραγματοποιήθηκε υβριδικά και με πρωτοφανή συμμετοχή ο δεύτερος μαραθώνιος καινοτομίας ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών για τη βιωσιμότητα, ο οποίος συγκέντρωσε το ενδιαφέρον ομάδων και startups από όλη την Ελλάδα που σε 48 ώρες ανέπτυξαν τις εφαρμογές και τις προτάσεις τους, και την Κυριακή 17 Απριλίου τις παρουσίασαν στην επιτροπή αξιολόγησης. Η διοργάνωση υποστήριξε τους συμμετέχοντες να σχηματίσουν ομάδες και να συνεργαστούν για να αναπτύξουν και να παρουσιάσουν την ιδέα τους.
Το
τριήμερο τα είχε όλα:
–
Καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές για τη
βιωσιμότητα, την αειφορία και την
επιχειρηματικότητα
–
6.100 μηνύματα και κλήσεις μέσω της
συνεργατικής πλατφόρμας επικοινωνίας
Περισσότερα
από 110 mentoring sessions με τη συμμετοχή
ακαδημαϊκών και στελεχών της αγοράς,
οι οποίοι καθοδήγησαν και υποστήριξαν
τις ομάδες να διαμορφώσουν και να
προχωρήσουν περαιτέρω την ιδέα τους.
Συνολικά το ενδιαφέρον τους στον μαραθώνιο καινοτομίας εκδήλωσαν περισσότεροι από 375 διαγωνιζόμενοι, 35 ομάδες και 35 μέντορες, ενώ 30 ομάδες παρουσίασαν τις ιδέες τους και 5 από αυτές διασφάλισαν την είσοδό τους στο 5μηνο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης. Τον
Νοέμβριο θα πραγματοποιηθεί ο τελικός,
όπου μία ομάδα θα διακριθεί ως νικήτρια
της διοργάνωσης, με ακόμα μεγαλύτερα
βραβεία.
Οι
5 ομάδες που διακρίθηκαν είναι οι
ακόλουθες:
–
Dataphoria: Analytics-as-a-Service υπηρεσίες σε εταιρείες
και οργανισμούς ώστε να μετρήσουν, να
επιταχύνουν και να αναδείξουν τη μετάβασή
τους προς την αειφορία.
– Rethinkers: Εφαρμογή με σύστημα επιβράβευσης που συμβάλλει στην οικολογική εκπαίδευση και τη χρήση eco-friendly προϊόντων από τους πολίτες.
– Hagirls: SmartBin, ένας έξυπνος κάδος με στόχο να κάνει την ανακύκλωση παιχνίδι.
– JBM: Water Manager SaaS, το οποίο επιλύει το πρόβλημα της αλόγιστης χρήσης νερού στα αστικά κέντρα.
– Let’s Park: Crowdsourcing πλατφόρμα που διασυνδέει ομάδες πολιτών και Δήμους με το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Κοινωνικής Ενεργοποίησης (ESG) εταιρειών.
Περισσότερες πληροφορίες για το Sustainability Hackathon θα βρείτε εδώ.
Πηγή