Κυριακή , 22 Δεκέμβριος 2024
Μέχρι το 2021 θα υπάρχουν 2,1 δισ. ψηφιακοί καταναλωτές παγκοσμίως

Έρχεται η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Η αντίστροφη μέτρηση για την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου έχει ήδη ξεκινήσει καθώς όπως έχει ανακοινωθεί αυτή θα πραγματοποιηθεί από τη Δευτέρα 30 Μαρτίου έως την Κυριακή 05 Απριλίου 2020.

Αποτελεί τη μεγαλύτερη γιορτή του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου (eCommerce) και διοργανώνεται για έβδομη χρονιά από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και με την υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN από το ΟΠΑ και των Bestprice.gr και Skroutz.gr.

Στόχος της εβδομάδας είναι να δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές να ψωνίζουν διαδικτυακά, δείχνοντάς τους τα πλεονεκτήματα των online αγορών, καθώς επίσης δίνοντας βαρύτητα στην εκπαίδευση και ενημέρωση τους για τα θέματα που τους απασχολούν και τους προβληματίζουν. Κατά το διάστημα αυτό, πλήθος ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων παρέχει ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να «βιώσει» την online αγοραστική εμπειρία.

Το 2019, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, καταγράφηκε ρεκόρ συμμετοχών με τη συμμετοχή των e-shops να είναι αυξημένη κατά 70% με και περισσότερα από 350 καταστήματα να συμμετέχουν στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου με το 55% των ηλεκτρονικών καταστημάτων να δηλώνουν σημαντική αύξηση στο τζίρο τους, ενώ σημαντική ήταν και η αύξηση χρήσης της κάρτας στις online πληρωμές κατά 30% . Επίσης, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, διοργανώνονται δράσεις που απευθύνονται στα e-shops, με βασικό στόχο την εκπαίδευση/ενημέρωση τους για τις νέες τάσεις που επικρατούν στον κλάδο.

Οι παραπάνω ενέργειες και δράσεις θα υλοποιηθούν με εκπαιδευτικές εκδηλώσεις, συνεντεύξεις στελεχών του κλάδου & σχετική αρθρογραφία. Η συμμετοχή είναι ανοικτή και δωρεάν για όλα τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα και παρόχους υπηρεσιών που θέλουν να συμμετέχουν στις δράσεις του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΣΗΕ) και να γιορτάσουν με τους πελάτες τους, αναδεικνύοντας τον θεσμό. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα και οι πάροχοι υπηρεσιών οι οποίοι δεν είναι μέλη του Συνδέσμου.

Οι καταναλωτές θα μπορούν από τη Δευτέρα 30 Μαρτίου να επισκέπτονται το ακόλουθο link και να ενημερώνονται για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που συμμετέχουν στην εν λόγω ενέργεια, καθώς και για τις αντίστοιχες προσφορές τους (https://ecommerce-week.gr).


Πηγή